دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
هرمزگان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان گفت: اگر مایلید حقیقت دنیا را بشناسید باید سیره حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) را مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل‌نیا مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان، شب گذشته در آخرین نشست بصیرتی ایام فاطمیه در مدرسه علمیه کوثر شهرستان بندرلنگه، با آرزوی قبولی عزاداری‌ها، اظهارداشت: نگاه به دنیا خیلی در سرنوشت آدم‌ها تأثیر دارد و هرکسی به نوع نگاهش به دنیا، سرنوشت خودش را تعیین می‌کند.

وی، تصریح کرد: یک گروه، نوع نگاهشان به دنیا مادی گرایی است که تمام دنیا را در همین چهار روزه دنیا و هم این عالم ماده می‌پندارند اما گروهی دیگر این چهار روزه دنیا را مقدمه برای رسیدن به جایگاه اصلی می‌دانند.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان، در بخش دیگر سخنانش، به خطبه ۱۳۰ نهج البلاغه و تبیین نوع نگاه حضرت فاطمه زهرا(س) و حضرت علی علیه (ع) به دنیا پرداخت و خاطرنشان کرد: اگر مایلید حقیقت دنیا را بشناسید، باید سیره حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) را مطالعه کنید.

در حاشیه این نشست که با حضور عموم بانوان برگزار شده بود، برنامه‌های فرهنگی، مداحی، تواشیح، روایتگری، ارائه محصولات عفاف و حجاب، دوخت رایگان چادر ساده و توزیع نذری به همت مدرسه علمیه خواهران کوثر شهرستان بندرلنگه اجرا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha