دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
گ

حوزه / امام جمعه کاشان خطاب به مادر شهید لاجوردی گفت: شهادت در سن هفده سالگی نشان می‌دهد فرزند شما و خانواده شما، در دانشگاه دفاع مقدس قبول شده و با اطمینان می‌گویم شما با ایثاری که فرمودید، نزد حضرت زهرا(س) رو سفید و مقبول هستید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شب گذشته در دیدار هفتگی با جمعی از جانبازان و خانواده شهدای کاشان، در دیدار با مادر شهید سیدرضا لاجوردی، ضمن طلب مغفرت برای شهید و ابوی شهید، اظهار داشت: این شهید عزیز فردی با فهم، با درک و با بصیرت بوده است.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: شهیدی که در این سن، از جبهه به عنوان دانشگاه و شهادت را مدرک می‌داند، انسانی الهی، با فهم و با بصیرت است.

وی با توجه به نقل خاطرات خانواده، اخلاص، شجاعت، خوش اخلاقی و سخت کوشی را ویژگی‌های شخصیتی شهید لاجوردی برشمرد و گفت: شهیدی که همسایه‌ها تا مدتی ندانند او در کارخانه که محل کار او بود مشغول است یا در دفاع مقدس حضور دارد، شهیدی که اولین نفر در شهر برزک بود که روبروی کماندوهای رژیم، مرگ بر شاه گفت، شخصیتی است که باید با این ویژگی‌ها امروز در جامعه شناخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: در روایت داریم، دعای والدین در حق فرزند، همانند دعای پیامبران برای امت خود است و لذا دعا به فرزندی که دائم از مادر دعای طلب شهادت می‌نمود مستجاب شد و خوب است برای دیگر فرزندان هم دعای طلب خیر نمائید.

وی خاطرنشان کرد: شهادت در سن هفده سالگی نشان می‌دهد فرزند شما و خانواده شما، در دانشگاه دفاع مقدس قبول شده و با اطمینان می‌گویم شما با ایثاری که فرمودید، نزد حضرت زهرا(س) رو سفید و مقبول هستید.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha