دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
یادداشت

حوزه/ با مروری گذرا به سابقه دشمن در تخریب امر حجاب و اهمیت حفظ آن در نظام اسلامی، بدون تردید باید گفت، هدف از آشوب های گذشته، برداشتن حجاب و روسری از دختران ایرانی بوده است و بر این باورند که کشف حجاب، آغازی بر فروپاشی دینی است که نهایت آن به فروپاشی سیاسی ختم خواهد شد.

خبرگزاری حوزه | قابل پیش بینی بود که دشمن در هجمه سه ماهه خود، حجاب را هدفگذاری کرده است و تا اینجای کار، توفیق نسبی به دست آورده و منتظر عکس العمل نظام اسلامی به حمله نخستین خود است.

ساده اندیشی است اگر تصور شود که دشمن چنان از قدرت جمهوری اسلامی بی خبر است که آشوب ها و جنایت های سه ماه گذشته را برای سرنگونی فوری نظام اسلامی برنامه ریزی کرده باشد! زیرا اندیشکده های نظامی و کارشناسانه اجتماعی آنها به یقین میزان استقامت مردم انقلابی ایران عزیز در مقابل فشارهای این چنینی را به سیاستمداران خود گوشزد نموده و شکست ناپذیری فوری را باور دارند.

اینک پرسش اینجاست که عظیم ترین حمله سایبری و رسانه ای با همراهی پادوهای داخلی و روزنامه های زنجیره ای و برخی صاحب منصبان دینی استحاله شده... روی چه موضوعی تمرکز داشته و هدفگذاری اصلی دشمن در چه چیز بوده است؟

با مروری گذرا به سابقه دشمن در تخریب امر حجاب و اهمیت حفظ آن در نظام اسلامی، بدون تردید باید گفت، هدف از آشوب های گذشته، برداشتن حجاب و روسری از دختران ایرانی بوده است و بر این باورند که کشف حجاب، آغازی بر فروپاشی دینی است که نهایت آن به فروپاشی سیاسی ختم خواهد شد.

برخورد جدی، قاطع و با برنامه ریزی در مقابل این پدیده، وظیفه عمومی است و تصمیم گیران در حوزه امنیت ملی باید بدانند که هر نوع هزینه که قرار بود نظام اسلامی در برابر امر حفظ حجاب بپردازد، پرداخت کرد و دشمن هم تمام ظرفیت های خودش را به عرصه آورد و توان دیگری برای او پیش بینی نمی شود.

نباید کشف حجاب به یک امر عادی تبدیل گردد که در صورت وقوع آن، مقابله بسیار دشوار خواهد بود. هر مصلحتی در جهت عدم برخورد با بی حجابی، مصلحت دین و نظام دینی نیست، و ضد خودش را به همراه دارد.

دولت محترم باید در ابتدای امر به زیر مجموعه خودش بپردازد و اجازه ندهد تا دوائر و مراکز دولتی میدانی برای پرسه زدن دختران بی آبرو و جلف باشد. متأسفانه نمونه این بی توجهی کم نیست.

روز گذشته وقتی به خاطر انجام کاری وارد بیمارستان دولتی امام علی (ع) شهرستان آمل شدم، از وسعت کشف حجاب تعجب کردم. دولتمردان بدانند که صبر امت انقلابی بی پایان نیست و عیار انقلابی بودن مجلس و دولت را باید در تدبیر خردمندانه و قاطع به نظاره نشست.

اسدالله شکریان آملی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • . IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    0 3
    درود
  • ! IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    1 2
    با کمال تاسف دولت با کلان ظهیران پشتیبانی کننده بی حجابی و بدحجابی خیلی ریلکس برخورد کرده!
  • ؟! IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
    1 2
    ضرغامی و امثال اون چه صلاحیتی دارند بعد آن موضع ضد اسلامیشان؟!
  • نظامی بازنشسته IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    0 0
    نویسنده محترم متاسفانه یکی از مشکلات اساسی در کشور ما توهم قدرت است و این به دلیل عدم آشنایی با دانش روز نظامی در سطح جهان است فناوری نظامی حداقل 20 سال از فناوری تجاری جلوتر است در ضمن کوچک دیدن اقدامات بین المللی در سطح جهان و محدود کردن ان به برداشتن حجاب در ایران دور از منطق است اگر اخبار را روز را بررسی کنید متوجه ریشه های اسلام را در خاورمیانه در حال خشک شدن است . در هر کشور به یک روش . اگر میخواهید ریشه های دشمن را پیدا کنید اول باید از درون نظام شروع کنید