چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشگاهیان، حوزویان، اهالی فرهنگ و جوانان حزب الهی باید نقش رهبری در مدیریت مقابله با فتنه، هدایت ملت، بصیرت بخشی و گفتمان سازی را در جامعه تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی شامگاه روز یکشنبه در دیدار با اهالی شهرستان اهر گفت: اقشار مختلف جامعه به ویژه دانشگاهیان، حوزویان، اهالی فرهنگ و جوانان حزب اللهی باید نقش رهبری در مدیریت مقابله با فتنه، هدایت ملت، بصیرت بخشی و گفتمان سازی را در جامعه تبیین کنند.

امام جمعه تبریز افزود: اساتید، طلاب، دانشجویان و اهالی فرهنگ و جوانان حزب الهی باید نقش کانون های خارجی فتنه و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی و عوامل منطقه ای آنان را در پیگیری آرزوی ناکام براندازی نظام جمهوری اسلامی برای مردم تشریح کنند.

وی ادامه داد: باید چهار دهه ایستادگی، مقاومت ملت ایران و نقش مردم در رویارویی با فتنه ها که در سایه پیوند ناگسستنی امت و امامین انقلاب اسلامی در زمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب به وجود آمده است را تبیین و تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت را فرصتی برای تبیین نقش و جایگاه علمدار مقاومت سردار قاسم سلیمانی در شکل‌گیری جبهه مقاومت، دفع فتنه‌های بزرگ منطقه و واکاوی انگیزه تروریسم دولتی آمریکا در ترور این شهید و همرزم آن عنوان کرد.

وی ادامه داد: در فتنه‌های اخیر، آمریکا با برپایی اغتشاشات جدید دارای اهدافی شامل فشار حداکثری، جلوگیری از افول آمریکا، عدم تحقق ایران قوی، تضعیف جبهه مقاومت، فرسایشی شدن روند مذاکرات، تجزیه ایران و از بین بردن ارزش‌های دینی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: رسالت ما در مواجهه با فتنه‌ها در بیان ائمه اطهار(ع) و در چهار مورد گنجانده شده که شامل پناه بردن به درگاه الهی، آگاهی، دانایی و بصیرت برای در امان ماندن از آتش فتنه‌ها، تقوا و نجات از فتنه‌ها و استقرار ذیل ولایت اولیای الهی است.

وی با اشاره به سالروز گرامیداشت یوم الله ۹ دی به عنوان نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی، تآکید کرد: برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب دهه بصیرت، همچنین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سالروز حمله شجاعانه موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد را باید گرامی داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha