جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: افزایش بی ضابطه قیمت کالاهای ضروری در سطح بازار به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر سنندج با اشاره به گرانی های افسارگسیخته، اظهار داشت: افزایش بی ضابطه قیمت کالاهای ضروری به ویژه دلار در سطح بازار به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

امام جمعه شهرستان سنندج گفت: متأسفانه بخش داخلی خودروسازی در کشور بدون توجه به قوانین اقدام به قیمت گذاری های نجومی می‌کند و این قیمت ها بسیار بالاست و خرید اتومبیل برای مردم عملا غیرممکن شده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: کسانی که دارای مسئولیتی هستند باید بدانند که در قبال مردم و جامعه وظیفه بسیاری سنگین برعهده دارند و باید تمام تلاش خود را برای ایجاد آرامش فکری مردم داشته باشند.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: موضوع دیگری که نباید آن را به دست فراموشی بسپاریم، اخلاق در جامعه است، مردم باید سعی کنند از هرگونه گناه و عملی که شبهه دارند، دوری کنند.

امام جمعه سنندج تأکید کرد: علما و بزرگان دین با تلاش و جهاد تبیین جامعه را به سمت معنویات و عقلانیت سوق دهند و اسلام راستین را به همگان بشناسانند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان سخنان خود با اشاره به ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز، برق، آب و... خاطرنشان کرد: ما به عنوان یک مسلمان باید در بحث صرفه جویی بسیار دقیق باشیم و در این زمینه احساس تکلیف کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha