یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
دوره آموزشی روی موج هیجان

حوزه/ دوره کارگاهی «روی موج هیجان» شامل سرفصل های مدیریت بدن، مدیریت ذهن، مدیریت ارتباطات و مدیریت افکار برای کنترل احساسات ویژه بانوان در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت اداره امور خانواده حرم مطهر بانوی کرامت کارگاه « روی موج هیجان» ویژه بانوان در این حرم مطهر برگزار می شود.

این کارگاه توسط خانم حسینی کارشناس ارشد روانشناسی بالینی و تعلیم و تربیت اسلامی و عضو سازمان نظام روانشناسی ایران و انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران در ۸ جلسه برگزار می شود.

از جمله سرفصل های این دوره می توان به «مدیریت افکار برای کنترل احساسات» شامل شناخت روان و نقش افکار بر احساس و رفتار، شناخت افکار منطقی و غیر منطقی و تبدیل افکار غیر منطقی به منطقی، «مدیریت ذهن» شامل حل تعارض، بستن فایل های احساسی و برطرف کردن گفت و گوی درونی یکطرفه اشاره کرد.

همچنین مباحث «مدیریت بدن» شامل اصلاح خواب، اصلاح تغذیه و اصلاح تحرک و «مدیریت ارتباطات» شامل ارتباط با خود، ارتباط با دیگران و همسر، ارتباط با خدا و ارتباط با طبیعت در این دوره تدریس خواهد شد.

این دوره هر هفته یکشنبه ها از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ در سالن امام خامنه ای حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام اولیه تا ۲۳ دیماه به نشانی اینترنتی https://fatemi.amfm.ir/?p=16186 مراجعه کنند و پس از ثبت نام اولیه منتظر تماس خادمان حرم برای ثبت نام نهایی باشند.

شروع کلاس های این دوره آموزشی از روز یکشنبه ۲۵ دیماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha