سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ جلسه مهارت افزایی تبلیغی در آموزش و پرورش ویژه طلاب ارومیه

حوزه/ مسئول مرکز آموزش مهارت‌های دفتر دانش آموختگان حوزه علمیه خراسان از برگزاری دوره مهارت‌های مدیریت فرهنگی و همچنین دوره‌های مهارت افزایی ویژه متقاضیان همکاری با آموزش و پرورش در مدرسه زمستانه مهارت آموزی، خبر داد.

حجت الاسلام اسماعیل نژاد، مسئول مرکز آموزش مهارت‌های دفتر دانش آموختگان حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، ضمن اشاره به رسالت دفتر دانش آموختگان این حوزه در عرصه توانمندسازی و مهارت افزایی طلاب و حوزویان از برگزاری دوره مهارت‌های مدیریت فرهنگی و همچنین دوره‌های مهارت افزایی ویژه متقاضیان همکاری با آموزش و پرورش در مدرسه زمستانه مهارت آموزی، خبر داد.

وی مهمترین اهداف این دوره‌ها را ارتقای مهارت‌های مدیریت فرهنگی و مربی پرورشی عنوان کرد و با بیان اینکه حضور در این دوره‌ها به صورت اختیاری است، خاطرنشان کرد: این دوره‌ها غالبا بصورت مجازی از طریق سامانه (LMS) حوزه علمیه خراسان و به صورت مجازی به منظور سهولت دسترسی مخاطبان برگزار خواهد شد.

مسئول مرکز آموزش مهارت‌های دفتر دانش آموختگان حوزه علمیه خراسان با اشاره به صدور گواهی برای شرکت کنندگان، تصریح کرد: با توجه به سرفصل‌های مختلف این دوره، هر کدام از دانش آموختگان می‌توانند در یک یا چند سرفصل ثبت نام نموده و در پایان، گواهی مربوط به آن سرفصل را اخذ نمایند که البته در صورت گذراندن حداقل ۱۲ سرفصل این دوره، متقاضیان می‌توانند گواهی جامع مهارت مدیریت فرهنگی مدارس را نیز اخذ کنند.

حجت الاسلام اسماعیل نژاد با اشاره به زمان دسترسی به محتوای دوره‌ها، یادآور شد: طی هفته‌های آتی همه سرفصل‌های این دوره از طریق سامانه (LMS) مرکز آموزش مهارت‌های حوزه علمیه خراسان در دسترس خواهد بود.

شایان ذکر است، طلاب، علاقه‌مندان و متقاضیان تدریس آموزش و پرورش، می‌توانند برای اطلاع از برنامه‌ها و پیگیری امور به سایت دفتر دانش آموختگان به آدرس https://eitaa.com/danesh_hozehkh مراجعه نموده و یا با شماره‌های ۰۵۱۳۲۰۰۸۸۰ یا ۰۵۱۳۲۰۰۸۸۸۰ واحد برادران و ۰۵۱۳۲۰۰۸۸۲۴ واحد خواهران تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha