پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ جلسه کادر مدیریت و مدیران مدارس علمیه استان لرستان با حضور آیت‌الله اعرافی

حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور گفت: هدف از اجرای طرح تحول سند بنیادین، تربیت دانش آموزانی مومن، متعهد، دانا و انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور، امروز در نشست کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از اجرای طرح تحول سند بنیادین، تربیت دانش آموزانی مومن، متعهد، دانا و انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه هدف از راه اندازی طرح امین در مدارس نیز در راستای اجرای طرح تحول سند بنیادین بوده و هست، گفت: شاخصه‌های دینی و انقلابی در مدارس امین زیر نظر مبلغان و مربیان در مدارس اجرا می‌شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور بر کیفی سازی مدارس امین تأکید کرد و یادآور شد: انتظار می‌رود کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش با دقت و سعه صدر رسالت‌های خود را برای پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین ملانوری با اشاره به اینکه اجرای طرح امین در مدارس، باید پویا و با نشاط باشد، خاطرنشان کرد: محور شاخصه‌های طرح در سند تحول بنیادین، بیش از ۷۰ برنامه است که باید با دقت پیگیری و اجرا شود.

وی در پایان بر استمرار کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش تأکید کرد و اظهار داشت: امید می‌رود در لرستان تعداد مدارس امین گسترش یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha