جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال شکاف بین مردم و حاکمیت هستند، گفت: با خدمتگزاری صادقانه و جهادی مسئولان، شکاف بین دولت و مردم کاهش می‌یابد و روحیه انقلابی‌گری در جامعه ارتقا می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی الغدیر با اشاره به اینکه دشمنان هرگز نخواهند توانست بین قومیت‌های ایران اسلامی فاصله بیندازند، اظهار داشت: دشمنان بدانند ملت با بصیرت و آگاه ایران اسلامی فریب دشمنان را نخواهد خورد و نقشه‌های شوم آنان را با حضور به موقع در صحنه‌های مختلف، خنثی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال شکاف بین مردم و حاکمیت هستند، خاطرنشان کرد: با خدمتگزاری صادقانه و جهادی مسئولان، شکاف بین دولت و مردم کاهش می‌یابد و روحیه انقلابی‌گری در جامعه ارتقا می‌یابد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه اجرای عدالت در جامعه با بکارگیری نیروهای مومن و انقلابی میسر خواهد بود، اظهار داشت: باید مسئولان صادقانه، جهادی و شبانه روزی به مردم خدمت کنند و در رفع مشکلات آنان کوشا باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه دشمن برای تضعیف اهداف انقلاب به دنبال تضعیف قدرت جبهه مقاومت است، گفت: دشمنان بدانند جبهه مقاومت روز به روز قدرتمندتر و حامی اسلام و انقلاب خواهند بود.

وی با اشاره به سفر دو روزه آیت الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور به لرستان یادآور شد: امید می‌رود این سفر منشا تحول و جهش در فعالیت‌های حوزوی تبلیغی در استان باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha