چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
عزتی

حوزه/ مدیر کل آموزش و پرورش لرستان از فعالیت تبلیغی بیش از ۵۶۰ روحانی در مدارس این استان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، رضا عزتی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان، امروز در نشست کمیته همکاری‌های حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش استان که با عنوان طرح تحول سند بنیادین با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه کمیته همکاری حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش، فعالیت‌های چشمگیری در راستای تربیت دینی دانش آموزان در مدارس انجام داده است، اظهار داشت: هدف نهایی کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش، تربیت نسلی قرآنی و انقلابی است که باید برای تحقق این مهم، همت جهادی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین و نقشه این سند از مطالبات مورد تأکید مستمر مقام معظم رهبری است، گفت: برنامه‌های اجرایی در ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش باید با دقت و به صورت اصولی اجرایی شود.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در ادامه از اجرای طرح امین و حضور روحانیون و مبلغان دینی در مدارس لرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح امین و همچنین حضور مبلغان در مدارس ۵۶۱ نفر حضور دارند.

عزتی با اشاره به اینکه طرح اقامه نماز جماعت در مدارس لرستان با برنامه‌ریزی‌های لازم در حال انجام است، یادآور شد: در این راستا مبلغان خواهر و برادر با آموزش و پرورش همکاری دارند.

وی اجرای طرح "سودای بندگی: را از دیگر برنامه‌های کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش برشمرد و اظهار داشت: در طرح "سودای بندگی" مبلغان برای حضور پرشور و بانشاط نوجوانان در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه تلاش می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha