دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ جلسه شورای اداری استان لرستان با حضور آیت‌الله اعرافی

حوزه/ نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تلاش برای حل مشکلات مردم از ویژگی‌های یک مدیر انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان در استانداری که با حضور آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم لرستان مردمی ولایی و انقلابی هستند، اظهار داشت: حضور خودجوش مردم این استان در صیانت از عرصه‌های مختلف نظام در همه عرصه‌ها ستودنی است و مردم این استان شایسته خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت هستند.

وی با بیان اینکه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای حل مشکلات مردم همت جهادی داشته باشند، افزود: تلاش برای حل مشکلات مردم در مناطق مختلف از ویژگی‌های یک مدیر انقلابی است.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه خداشناسی، تقوا و خدمت جهادی و بی‌منت از دیگر ویژگی‌های یک مدیر انقلابی است، گفت: مدیر باید دلسوز، مردمی و جهادی باشد تا بتواند در راستای حل مشکلات مردم قدم بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین نیازی با اشاره به اینکه باید برای خدمت مضاعف به مردم لرستان اعتبارات و تسهیلات بیشتری در نظر گرفته شود، خاطرنشان کرد: برای جذب بیشتر اعتبارات در حوزه‌ها و بخش‌های گوناگون باید مدیریت ارشد استان تلاش‌ها و پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

وی با قدردانی از تلاش‌های نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار این استان برای پیگیری مصوبات سفرهای مسئولان به لرستان در حوزه‌ها و بخش‌های گوناگون، یادآور شد: نیاز است این تلاش‌ها استمرار یابد و مسئولان در بین مردم مناطق مختلف به ویژه مناطق محروم حضور یابند و پای درد و دل آن‌ها بنشینند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha