چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ جلسه هم‌اندیشی اعضای کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پروش استان لرستان با حضور آیت‌الله اعرافی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه تعامل و ارتباط کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش باید مستمر و هدفمند باشد، گفت: تعلیم و تربیت اسلامی که از اهداف مهم اجرای سند تحول بنیادین است، از تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان امروز در نشست کمیته همکاری‌های حوزه علمیه با آموزش و پرورش، که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه تعامل و ارتباط کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش باید مستمر و هدفمند باشد، اظهار داشت: تعلیم و تربیت اسلامی که از اهداف مهم اجرای سند تحول بنیادین است، از تاکیدات مستمر مقام معظم رهبری است.

وی افزود: دانش آموزان آینده سازان این مرز و بوم هستند و لازم است تا بر تربیت دینی و انقلابی نسل نوجوان توجه ویژه‌ای اعمال شود.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مصوبات کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش باید با دقت به مرحله اجرا برسد، خاطرنشان کرد: اعضای این ستاد باید با تعامل و همکاری دو جانبه در راستای اجرای طرح‌های تربیتی در مدارس همتی مضاعف داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: همکاری آموزش و پرورش با سایر نهادها، از جمله حوزه علمیه، در راستای تربیت صحیح دانش آموزان لازم و ضروری است که باید برای تحقق این مهم همت خود را بکار گیریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha