دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طاهری

حوزه/ استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه تحول در حوزه‌های علمیه نیازمند همتی والا و عزمی راسخ است، گفت: درخواست ما از مدیران حوزه‌های علمیه این است که استوانه‌های علمی و فقاهت لرستانی در استان بمانند و به مردم دیار خود خدمت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید تاج الدین طاهری خرم آبادی از اساتید حوزوی لرستان و فرزند مرحوم آیت الله سید حسن طاهری خرم آبادی امشب در نشست خواهران و برادران مبلغ لرستانی با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در دانشگاه فرهنگیان استان لرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه استان لرستان استانی عالم پرور و ولایی بوده و هست، اظهار داشت: مبلغان پاک باخته و عاشق ولایت استان لرستان، شجاعانه و بی‌باک با غیرت تمام در مقابل ظلم و ستم حکومت طاغوت ایستاده و مبارزه کردند.

وی با بیان اینکه استان لرستان عالمان بزرگی همچون آیت الله العظمی بروجردی(ره)، آیت الله کمالوند(ره)، آیت الله جزایری(ره)، آیت الله طاهری خرم آبادی(ره) را داشته و از وجود آن عالمان و فقیهان وارسته آموزه‌های دینی و معنوی در جهان استمرار یافته است، گفت: خدمات ارزنده علمای لرستانی در همه عرصه‌ها ستودنی و قابل تحسین است.

حجت الاسلام طاهری خرم آبادی با بیان اینکه روحانیون لرستانی وابسته به هیچ نهادی نبوده‌اند، خاطرنشان کرد: لرستان روحانی وابسته نداشته و سلامت روحانیت لرستان در کشور همواره سرآمد بوده است.

وی با بیان اینکه خدمات شهدای لرستانی در دوران مبارزه با طاغوت و همچنین دفاع مقدس چشمگیر و پررنگ بوده است، یادآور شد: امروز نیز استان لرستان بیشترین آمار شهدای امنیت را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

حجت الاسلام طاهری خرم آبادی، با اشاره به اینکه تحول در حوزه‌های علمیه نیازمند همتی والا و عزمی راسخ است، اظهار داشت: درخواست ما از مدیران حوزه‌های علمیه این است که استوانه‌های علمی و فقاهت لرستانی در استان بمانند و به مردم دیار خود خدمت کنند.

وی از آیت الله اعرافی خواست تا سلام مردم ولایی استان لرستان را به مقام معظم رهبری برسانند و به ایشان پیغام برسانند که مردم لرستان تشنه دیدار و حضور رهبر معظم انقلاب در استان هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha