چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
عکس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: استان لرستان مهد فقاهت، مجاهدت و مبارزه با ظلم و ستم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در نشست ائمه جمعه، نمایندگان مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، مسئولان حوزه علمیه لرستان و مجمع نمایندگان طلاب و فضلای لرستانی مقیم قم که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان برگزار شد، با قدردانی از حضور و سفر مدیر حوزه‌های علمیه کشور به لرستان، اظهار داشت: امید می‌رود این سفر منشا خیر و برکت و تحول و جهش در فعالیت‌های حوزوی تبلیغی استان باشد.

وی با اشاره به اینکه مردم استان لرستان مردمی مومن، شجاع، غیور و انقلابی بوده و هستند، افزود: مردم این استان در پیش و پس از انقلاب در مبارزه با ظلم و ستم طاغوت و همچنین صیانت از اهداف اسلام و انقلاب خوش درخشیده‌اند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه لرستان سرزمین فقاهت، مجاهدت و مبارزه با ظلم و ستم بوده است، گفت: مردم استان لرستان با هدایت و رهبری برخی علما و بزرگان حوزه‌های علمیه در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقشی بسزایی داشته‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه روحانیون و علمای بزرگی از لرستان در مجاهدت‌های علمی، عملی و مبارزه با ظلم و استکبار ستزی فعالیت تبلیغی داشته‌اند، مطرح کرد: حضور چهره‌های نورانی از فضلا و علما در مبارزه با ظلم و ستم در طول تاریخ روحانیت را محبوب مردم ساخته و همین موضوع، عامل پیوند روحانیت و مردم را تکمیل کرده است.

وی با بیان اینکه روحانیون و مبلغان لرستان در تبلیغ، تبیین و گسترش معارف دینی فعالیت‌ها و اقدامات چشمگیری را انجام داده‌اند، خاطر نشان کرد: امید می‌رود طلاب و مبلغان لرستانی با ترویج روحیه انقلابی‌گری در جامعه در راستای اشاعه معارف اسلامی و انقلابی در جامعه گام بردارند.

در ادامه این نشست ائمه جمعه و سایر فضلا و مبلغان دیدگاه‌ها و نظرات خود را برای پیشبرد امورات دینی و فرهنگی در جامعه ارائه دادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha