چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ جلسه هم‌اندیشی اعضای کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پروش استان لرستان با حضور آیت‌الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه کشور بر اجرای دقیق و منظم برنامه‌های کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، امروز در جلسه هم اندیشی اعضای کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش لرستان، که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به اینکه همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش برای تربیت نسلی مومن، مهذب و انقلابی از اهمیتی والا برخوردار است، اظهار داشت: اعضای کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در استان‌ها باید با اجرای دقیق برنامه‌های این ستاد و سند تحول بنیادین، در راستای تربیت نیروهای مومن و در تراز اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش رسالت سنگینی در عرصه انسان سازی، بر عهده دارند، گفت: حوزه‌های علمیه و دستگاه تعلیم و تربیت، برای تحقق سند تحول بنیادین نیازمند همکاری‌های مستمر، بدون موازی کاری و با دقت خواهند بود.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و سازمان آموزش و پرورش در سال‌های اخیر اقدامات چشمگیری را انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: مدارس امین بهترین عرصه همکاری برای تربیت دینی و انقلابی دانش آموزان هستند و ضرورت دارد تعداد مدارس امین در استان‌ها افزایش یابد.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه ضرورت دارد، آموزه‌های دینی و قرآنی در بین دانش آموزان مدارس اشاعه و گسترش یابد، یادآور شد: باید برای تربیت دینی و انقلابی نسل جوان، این آینده سازان ایران اسلامی، کاری جدی کنیم.

وی با تأکید بر لزوم اجرای دقیق برنامه‌های سند تحول بنیادین، خواستار اجرای دقیق، با دقت و مستمر برنامه‌های سند تحول بنیادین شد و افزود: برای اجرایی کردن اهداف سند تحول بنیادین، نیاز است که اعضای کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور از افزایش تعداد مدارس امین در کشور خبر داد و گفت: دراستان لرستان مسئولان حوزه علمیه و آموزش و پرورش می‌توانند برای افزایش تعداد مدارس امین اقدام نمایند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha