دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام احد عبدالهی مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: در بحث طرح امین، در مدارس و سایر طرح‌های تبلیغی، اقدامات و فعالیت‌های مبلغان لرستانی پر رنگ است و خروجی این اقدامات تبلیغی در جامعه اثرگذار بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه لرستان امروز، در نشست کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش لرستان که با حضور آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با اشاره به اینکه در چند سال اخیر کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش اقدامات و فعالیت‌های خوب و چشمگیری داشته است، اظهار داشت: در بحث طرح امین، در مدارس و سایر طرح‌های تبلیغی، اقدامات و فعالیت‌های مبلغان لرستانی پر رنگ است و خروجی این اقدامات تبلیغی در جامعه اثرگذار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای کمیته همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش لرستان فعالیت‌ها و رسالت‌های تبلیغی خود را با دقت، سعه صدر و برقراری ارتباط خوب با دانش آموزان انجام داده‌اند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان گزارشی در راستای اقدامات و فعالیت‌های کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش استان و اهداف سند تحول بنیادین ارائه داد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha