پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ جلسه کادر مدیریت و مدیران مدارس علمیه استان لرستان با حضور آیت‌الله اعرافی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در لرستان و شورای مشورتی حوزه علمیه استان در پیامی از سفر دو روزه مدیر حوزه های علمیه کشور به استان قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و شورای مشورتی حوزه علمیه استان در پیامی از سفر دو روزه آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور به استان لرستان قدردانی کردند.

در این پیام آمده است:

حضور ارجمند حضرت آیت الله اعرافی (دام توفیقاته)
مدیر معزز و محترم حوزه¬های علمیه
با اهدا سلام و تحیات

با احترام و دعای خیر برای حضرتعالی و همکاران گرامی،گرچه خدمتگزاران صدیق مکتب اهل بیت(علیهم السلام) به اجر و ارمغانی جز رضای رحمانی و عنایت حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نمی‌اندیشند،با توجه به برنامه ریزی مدبّرانه حضرتعالی در پیشبرد مقاصد آموزشی، پژوهشی،تبلیغی و تهذیبی حوزه های علمیه بر خود واجب دانستیم زحمات بی شائبه تان را ارج ‌نهیم.

بحمدالله در پرتو تدابیر و همّت والای آن مدیریت محترم و همکاران در سفر به استان لرستان که باعث خوشحالی، خشنودی و دلگرمی جامعه روحانیت، طلاب، اساتید، کادر مدارس علمیه و پرسنل مدیریت استان گردید قدردانی می نماییم. همچنین از بازدید معاونین محترم ستادی از مدارس علمیه استان بسیار سپاسگزاریم.

شایسته است تا تلاشهای عالمانه و خالصانه همه همکاران و راهبران ستادی بویژه حضرتعالی و هیأت همراه را پاس بداریم و قدردان زحمات و تلاش بی دریغتان باشیم.

ضمن سپاس مجدد از همراهی صمیمانه جنابعالی ،همه همکاران ستادی ،مدیران و عوامل محترم مدارس علمیه استان، و معاونین و کادر مدیریت حوزه علمیه استان لرستان، امید که ارتباط وثیق و تعاملات مستمر صف و ستاد در کلیه امور، موجبات هم افزایی، هم راستایی تصمیمات ستادی با نیازها و مقتضیات استانی را فراهم آورده و ان شاءالله در آینده ای نزدیک شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی و تهذیبی در مدارس علمیه استان لرستان باشیم .

برایتان ثَوب ثواب، خَلعت صحت، مَزید موفقیت و حُسن عاقبت آرزومندیم.

نماینده ولی فقیه، مجمع مشورتی و مدیر حوزه علمیه استان لرستان

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha