دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ گردهمایی ائمه جمعه، نمایندگان مردم لرستان در مجلس خبرگان، نمایندگان مجمع طلاب و فضلای استان با حضور آیت الله اعرافی

حوزه/ امام جمعه بروجرد خواستار تدریس درس خارج از فقه و اصول در این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در نشست ائمه جمعه، طلاب و مبلغان لرستانی با آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، خواستار توسعه، تجهیز و بهسازی مدارس علمیه بروجرد شد و اظهار داشت: امید می‌رود با تجهیز و بهسازی و رفع مشکلات مدارس علمیه بروجرد، شاهد توسعه کمّی و کیفی آموزش در حوزه علمیه لرستان باشیم.

امام جمعه بروجرد خواستار احداث استاد سرای حوزوی در شهرستان شد و گفت: با ساخت استاد سرا در شهرستان بروجرد می‌توانیم از تدریس اساتید مختلف در این شهرستان در مدارس علمیه استفاده کنیم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه اشاعه و گسترش معارف تهذیبی و برنامه‌های قرآنی برای طلاب حوزه‌های علمیه ضروری است، خاطرنشان کرد: توسعه کمّی و کیفی این برنامه‌ها با حضور اساتید مجرب حوزه‌های علمیه قابل دستیابی است.

وی خواستار ایجاد و راه اندازی درس خارج از فقه و اصول برای طلاب مدارس علمیه بروجرد شد و یادآور شد: با ایجاد و راه اندازی درس خارج در این شهرستان، می‌توانیم در تربیت طلاب و مبلغان مومن و کارآمد همت داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha