دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ جلسه شورای اداری استان لرستان با حضور آیت‌الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه کشور خدمت به خلق خدا را توفیقی الهی و بزرگ دانست و گفت: اگر در راه خدمت به مردم عملکرد درستی داشته باشیم، توفیق الهی مضاعف خواهد شد و بر عکس اگر در راه خدمت به مردم کوتاهی کنیم، در پیشگاه الهی مواخذه خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، امروز در شورای اداری لرستان که در استانداری این استان برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم استان لرستان مردمی ولایی، شایسته خدمت و انقلابی هستند، اظهار داشت: لرستان مهد علما و فرهیختگان و دانشمندان بوده و شخصیتی سترگ همچون حضرت آیت الله بروجردی(ره) به عنوان مرجع تقلید عالم تشیع در جهان، اهل این استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان لرستان در دوران مبارزه با حکومت طاغوت و ۸ سال دفاع مقدس شجاعانه در مقابل دشمنان مبارزه کردند، گفت: مردم لرستان به عنوان پیشگامان انسجام و وحدت کشور بوده و شجاعانه و غیرتمند در صیانت از اهداف والای اسلام و انقلاب رسالت خود را انجام داده‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه مردم این استان شایسته خدمت هستند، خاطر نشان کرد: مسئولان باید در خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت به مردم این استان همت جهادی و انقلابی داشته باشند.

آیت الله اعرافی خدمت به خلق خدا را توفیقی الهی و بزرگ دانست و گفت: اگر در راه خدمت به مردم عملکرد درست داشته باشیم، توفیق الهی مضاعف خواهد شد و بر عکس اگر در راه خدمت به مردم کوتاهی کنیم، در پیشگاه الهی مواخذه خواهیم شد.

وی با بیان اینکه سلامت جامعه اداری باید متناسب با جامعه اسلامی و شاخصه‌های انقلابی باشد، اظهار داشت: منابع انسانی سالم، مومن و انقلابی باید برای خدمت به مردم بکار گرفته شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تمام هدف خود را برای مخدوش نمودن اهداف اسلام و انقلاب بکار گرفته‌اند، گفت: باید برای مقابله با این هجمه‌ها و توطئه‌ها بصیر و آگاه باشیم.

آیت الله اعرافی، حوزه‌های علمیه را میراث فرهنگی و تاریخی کشور دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و اداری باید دین، علم و فرهنگ را در صدر اقدامات خود قرار داده و بدانند، بکارگیری نیروی مومن، مهذب و انقلابی موجب توسعه و پیشرفت متوازن در همه عرصه‌ها خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha