جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
البرز

حوزه/ یکی از ائمه جمعه البرز گفت: دشمن ارکان اصلی تمدن ساز جامعه یعنی مادر، معلم و الگوها را هدف گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی امام جمعه چهارباغ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به لزوم و اهمیت ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه در کشور، اظهار داشت: بدون شک ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه مفید در کشور، در گرو حمایت همه جانبه سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و توجه خاص مسئولان به‌ این امر است.

وی افزود: کمیته نهضت مطالعه مفید که جز مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است در سطح استان و شهرستان‌ها تشکیل شود.

امام جمعه چهارباغ با ذکر یاد شهید طهرانی مقدم تصریح کرد: هنر شهید طهرانی مقدم، فقط ساختن موشک نبود، هنر اصلی او تربیت شاگردانی جوان و دانشمند و جهادی بود که اکنون بهتر از گذشته راه او را ادامه داده‌اند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به قصد و برنامه‌ریزی دولت‌های غربی استعمارگر، گفت: امروز استعمارگران با هدف قرار دادن تمدن ملت‌ها وارد میدان جنگ شدند، آنها پایه‌های اصلی تمدن جامعه را مورد حمله قرار داده‌اند.

وی افزود: برای همین منظور ارکان اصلی تمدن ساز جامعه یعنی مادر، معلم و الگوها را هدف قرار می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۱۳آبان، خاطرنشان کرد: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و تشییع شهدای مدافع امنیت، بهترین پاسخ در برابر کاخ سفید و ستمگران و ندای آزادی ملت بزرگ ایران بود.

خطیب نماز جمعه چهار باغ با تأکید بر لزوم قاطعیت دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در برخورد با اغتشاشگران گفت: از نهادهای امنیتی بابت شناسایی و دستگیری ضاربین و قاتلین شهید عجمیان، همچنین مجروهان و همچنین از فراجا و جامعه روحانیت صمیمانه تشکر می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha