شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست شورای پایگاه شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه

حوزه/نشست شورای پایگاه شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در راستای برنامه ریزی گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست شورای پایگاه شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در راستای برنامه ریزی جهت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

بر اساس این گزارش: این نشست که امروز با حضور اکثریت اعضای شورا در محل پایگاه شهدای روحانی برگزار گردید، ابتدا حجت الاسلام حسین رنجبر کریمی فرمانده پایگاه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های انجام شده و آتی ارائه کرد.

در ادامه هریک از اعضای شورا نیز گزارشی از فعالیت و برنامه های صورت گرفته در بخش های خود بیان کرده و بر ارتقای کمّی و کیفی برنامه های پایگاه شهدای روحانی در مناسبت های مختلف تأکید نمودند.

برپایی نمایشگاهی جهت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری نشست های تبیینی با حضور اساتید و کارشناسان، برگزاری اردوهای خانوادگی برای کارمندان بسیجی، برگزاری مسابقات در ایام دهه فجر برای خانواده ها، فراهم نمودن زمینه برای حضور کارمندان و خانواده های آنان در اردوهای راهیان نور، دیدار با خانواده های معظم شهدا، غبارروبی مزار شهدا، بیان خاطرات کارمندان بسیجی و رزمنده از دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و... از جمله پیشنهاداتی بود که در این نشست ارائه گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha