شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری جشنواره فرهنگی اجتماعی «چله انقلاب» در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرّم آباد، حجت الاسلام مهدی قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های گوناگونی همزمان با ایام الله دهه فجر در استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر تلاش می‌شود تا برنامه‌ها مردمی، با محتوا و شکوه خاص برگزار شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر برای تمام اقشار و در رده‌های سنی مختلف برگزار خواهد شد، گفت: ایام الله دهه فجر، فرصتی مغتم برای بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های گوناگون است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه همزمان با دهه فجر جشنواره فرهنگی اجتماعی «چله انقلاب» در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: جشنواه فرهنگی اجتماعی چله انقلاب در بخش فرهنگی شامل کتابخوانی، عکاسی و کلیپ، بخش ورزشی شامل فوتسال، دال‌پلان، طناب‌زنی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، دارت و طناب‌کشی، بخش مهارتی شامل آشپزی، صنایع‌دستی و نقاشی، بخش قرآنی شامل حفظ قرآن، مفاهیم قصه‌گویی، اذان و مکبری و بخش سرگرمی شامل پانتومیم، استندآپ کمدی و صفحه‌داری فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: علاقمندان به شرکت در جشنواره چله انقلاب می‌توانند، تا اول بهمن‌ماه برای ثبت نام به مساجد محل خود مراجعه کنند.

قدرتی با اشاره به اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی برنامه‌ها و کارگاه‌های دانش افزایی برای مبلغان، مداحان و فعالان تبلیغ دین و فرهنگ برگزار می‌کند، افزود: در طول سال کارگاه‌های دانش افزایی برای همه فعالان حوزه‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha