دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ دیدار طلاب مدرسه علمیه امام خمینی ارومیه با مسئول دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه

حوزه / مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور از طلاب خواست تنها به دروس حوزوی اکتفا نکنند و با توجه به شرایط کنونی جهانی به دیگر علوم هم بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور روز گذشته در دیدار با طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با تاکید بر لزوم توجه به جهاد علمی، اظهار داشت: امروز جامعه خواستار طلبه‌ای است که دارای جامعیت علمی باشد.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور همچنین از طلاب خواست تنها به دروس حوزوی اکتفا نکنند و با توجه به شرایط کنونی جهانی به دیگر علوم هم بپردازند تا توان پاسخگویی به نیازهای روز را داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی از طلاب خواست تا قرائت و تفسیر قرآن روزانه را یکی از برنامه های اصلی خود قرار دهند، گفت: نیاز است که انس با قرآن در بین طلاب بیشتر شود. تلاوت صحیح همراه با صحت تجوید، صوت و لحن یکی از ضرورت‌ها برای طلاب است.

عبادت و مناجات با خدا یکی دیگر از توصیه‌های مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور به طلاب بود و به آنان گفت: سعی کنید نمازهای خود را اول وقت به جماعت و با حضور قلب بخوانید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha