سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
موسوی جاجرمی

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: دشمنان در جنگ ترکیبی باورهای دینی مردم را نشانه گرفته بودند.

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی، امروز در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: تغییر باورهای دینی مردم و درنتیجه تضعیف نظام اسلامی از اهداف دشمنان بود.

وی افزود: دشمنان در اغتشاشات اخیر تلاش می‌کردند تا با ایجاد جنگ ترکیبی علیه ملت ایران و نظام اسلامی، باورهای دینی و مذهبی مردم را تغییر داده و نظام اسلامی را تضعیف کنند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی اضافه کرد: هدف اصلی دشمنان در جنگ ترکیبی بدبین و گمراه کردن مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: ثروت هر حکومتی ملت آن کشور است و دشمنان با علم و آگاهی به این مهم تلاش کردند تا ملت ایران به‌ویژه جوانان را فریب داده و آن‌ها را با خود همراه کنند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر دشمنان نظام اسلامی با سرمایه‌گذاری بسیار زیاد مادی و رسانه‌ای خود تلاش کردند تا نگرش و دیدگاه جوانان و دانشجویان ما را نسبت به ارزش‌های دینی و اسلامی تغییر دهند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی تمامی ندارد و آن‌ها هر بار با نقشه و توطئه‌ای جدید تلاش می‌کنند تا با همراه کردن ملت ایران و بدبین کردن آن‌ها نسبت به‌نظام اسلامی به اهداف پلید خود برسند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی افزود: برخلاف تمام نقشه‌ها و برنامه‌های دشمنان برای ضربه زدن به‌نظام اسلامی این بار هم ملت ایران و به‌ویژه جوانان پیروز جنگ ترکیبی شده و ثابت کردند که مثل همیشه پیرو اسلام و آرمان‌های انقلاب هستند.

وی اضافه کرد: دشمنان این بار هم راه را به خطا رفته و فکر می‌کردند می‌توانند با انواع و اقسام تبلیغات رسانه‌ای خود جوانان را با خود همراه کرده و آن‌ها را به خیابان بکشانند.

امام‌جمعه موقت بجنورد گفت: دشمنان نمی‌دانند که جوانان ما هیچ‌گاه پشت نظام را خالی نکرده و همواره از ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلاب حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha