جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام‌جمعه شبانکاره

حوزه/ امام جمعه شبانکاره ضمن دعوت دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی، فضای مجازی را عامل اصلی فاصله گرفتن دانش آموزان از کتاب و کتابخوانی دانست و گفت: مطالعه نقش اثربخشی در آینده دانش آموزان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره امروز در جمع دانش آموزان مدرسه نمونه متوسطه شهدای شبانکاره، با بیان اینکه ولنگاری در فضای مجازی زیاد است، اظهار داشت: دانش آموزان که دنبال تحصیل و پیشرفت هستند باید مراقب باشند فریب رسانه‌هایی که توسط دشمن مدیریت می‌شود را نخورند.

امام جمعه شبانکاره خطاب به دانش آموزان، گفت: شما الان از قدرت درک مطالب و یادگیری زیادی برخوردار هستید، بنابراین تمرکز خود را بر روی تحصیل و کسب علم و تحقیق گذاشته و سعی کنید اهل مطالعه کتاب باشید.

وی با تأکید بر عادت کردن دانش آموزان به مطالعه، ادامه داد: مطالعه نقش اثربخشی در آینده دانش آموزان دارد.

حجت الاسلام پُردل، ضمن دعوت دانش آموزان به مطالعه و کتابخوانی، فضای مجازی را عامل اصلی فاصله گرفتن دانش آموزان از کتاب و کتابخوانی دانست و افزود: دانش آموزان باید در این زمینه هوشیار باشند.

در این مراسم از خانم‌ها سارا تیموری فرد و عصمت خواجه زاده، دانش آموزان مدرسه شهدا با اهدای لوح و جایزه از طرف مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶
    0 0
    دیگه مثل گذشته نیست که حتما کتاب کاغذی باشه و دنیا به سمت کتاب الکترونیک در حال پیشروی است بهتره سریعتر اینترنت ملی وفضای مجازی پاک راه اندازی شه نمیشه از دنیا عقب موند اما میشه این فضای مجازی رو سالم اداره کرد این محدود کردن نتیجه عکس داره