جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نفیسه حقیقی

حوزه/ مدیر اداره توانمندسازی مبلغان جامعةالزهرا(س) : متناسب با نیازهای دانش‌ آموزان و خلاء های فرهنگی دوره‌های آموزشی طراحی می کنیم.

نفیسه حقیقی، مدیر اداره توانمندسازی مبلغان جامعةالزهرا(س) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: با توجه به اهمیت بحث تعلیم و تربیت با رویکرد اسلامی و همچنین تربیت دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی، علاوه بر برگزاری دوره های ارتقایی طلاب مدارس طرح امین، متناسب با نیازهای دانش آموزان دوره های آموزشی را برگزار می کنیم.

استاد جامعة الزهرا(س) ادامه داد: سیاست ها و برنامه های ابلاغی طلاب طرح امین چه برادارن و خواهران بر اساس مصوّبات کمیته مشترک میان معاونت تبلیغ حوزه برادران و خواهران است که پس از تصویب برای انجام به طلاب مدارس طرح امین ابلاغ می‌گردد.

حقیقی، رصد و نیازسنجی از مدارس دانش آموزی به ویژه متوسطه اول و دوم را از برنامه‌های دیگر اداره مبلغان دانست و گفت: ما بر اساس نیازها و خلاءهای موجود فرهنگی و عقیدتی دوره های توانمندسازی را هم برای مبلغان و هم برای دانش آموزان به منظور تبیین مسائل برگزار می کنیم که برای نمونه هفته گذشته دوره آموزشی آشنایی موسیقی شناسی با رویکرد نقد و تحلیل کمپانی‌های کیپاپ ویژه مبلّغان مدارس به حضور بیش از ۲۰۰ مبلغ را در جامعةالزهرا(س) برگزار کردیم که بحمدالله مورد استقبال مبلغین قرار گرفت.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha