پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 1067466
۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
امام جمعه رشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی ضمن بازدید از منطقه سراوان گفت: حل مشکلات پسماند و شیرابه‌های ناشی از آن از دغدغه‌های بنده و مدیران استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی امروز در حاشیه بازدید از وضعیت پسماند منطقه سراوان رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات پسماند و شیرابه‌های ناشی از آن در کنار آلودگی ۲ رودخانه رشت و تالاب استان گیلان از جمله دغدغه‌های بنده و مدیران استان است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به بازدیدهای پیشین خود از منطقه سراوان گفت: هدف از بازدید امروز نیز بررسی میزان پیشرفت کار در جهت رفع مشکلات است و حقیقتاً در طول یک سال گذشته و در دولت فعلی کارهای خوبی در این منطقه صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی خاطرنشان کرد: بعضی کسانی‌که در این منطقه حضور دارند نیز اذعان کردند که اقدامات لازم در حال انجام است.

امام جمعه رشت افزود: در حال‌ حاضر تلاش شده تا پسماند در منطقه جمع‌آوری و جلوی ریزش آن را بگیرند و حوضچه‌هایی نیز احداث کرده‌اند تا شیرابه در آن جمع‌آوری و سپس تصفیه شود.

وی ادامه داد: با توجه به بازدیدهای قبلی و در مقام مقایسه با زمان سپری‌شده، این بار اقدامات مناسب و امیدوار کننده‌ای صورت گرفته که نتایج آن محسوس است.

امام جمعه رشت پای کار حل مشکل عموم مردم

امام جمعه رشت پای کار حل مشکل عموم مردم

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha