دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار امام جمعه سیراف با فرمانده سپاه کنگان

حوزه/ امام جمعه سیراف گفت: سپاه از بدو تأسیس تا به امروز در تمام صحنه ها حضور فعال داشته است و بر تارک انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمدصادق عاشوری امام جمعه سیراف امروز در دیدار با فرماندهی و جمعی از پاسداران سپاه شهرستان کنگان، اظهار داشت: سپاه از بدو تأسیس تا به امروز در تمام صحنه ها حضور فعال داشته است و بر تارک انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد.

امام جمعه سیراف افزود: دشمن عظمت و قدرت سپاه را می داند و برای تضعیف سپاه عزیز اقدام می کند، ولی نمی‌داند که سپاه در قلب مردم ایران و تمام آزادگان جهان جا دارد.

وی گفت: سپاه پاسداران در تمام جبهه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی فعال است و مردم قدردان سپاه هستند و قدر این نعمت انقلاب را می دانند.

حجت الاسلام عاشوری بیان داشت: پاسداران عزیز قدر خود را بدانند که در چه جایگاهی خدمت می کنند؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خاری در چشم دشمنان است.

وی ادامه داد: ما به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افتخار می کنیم و دعاگوی همه عزیزان هستیم.

امام جمعه سیراف با بیان اینکه امروز همه مردم ایران یک پاسدار هستند، تأکید کرد: سبز پوشان انقلاب اسلامی ایران خالصانه و صادقانه به مردم خدمت می کنند و به همین خاطر موفق هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha