پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ برگزاری یادواره ۸۰۰ شهیدکارگری شمال استان اصفهان در کاشان

حوزه / فرمانده دوران دفاع مقدس، جهادتبیین را مهمترین مؤلفه در حفظ دستاوردهای انقلاب دانست و گفت: کارگران عزیز ایران با تقدیم ۱۴ هزار شهید به انقلاب اسلامی ایران ثابت کرده اند که همیشه در صحنه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سردار جواد مشیدی ظهر امروز در یادواره ۸۰۰ شهید کارگری شمال استان اصفهان، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در حالی چهل و چهارمین انقلاب را جشن می گیریم که دشمنان از پیشرفت ایران در عرصه های مختلف عصبانی هستند.

وی با بیان اینکه توطئه های غرب و استکبار جهانی علیه حکومت اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون وجود داشته است، افزود: دشمن طی ۴۴ سال گذشته علیرغم تمام فتنه هایی که علیه نظام اسلامی ایران اعمال نموده روز به روز بر اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران اضافه شده و دنیا روی ایران حساب ویژه‌ای باز کرده است.

مشیدی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر با جنگ اقتصادی دشمن روبرو است، تصریح کرد: دشمن به دلیل شکست در فتنه های هشت گانه علیه ایران برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به دنبال جنگ اقتصادی معیشت پایه می باشد.

وی مهندسین، کارگران و کارفرمایان را افسران جنگ اقتصادی دانست و افزود: قطعا در مقابل جنگ اقتصادی دشمن همانند جنگ نظامی و امنیتی پیروز خواهیم شد چرا که کارگران عزیز ایران با تقدیم ۱۴ هزار شهید به انقلاب اسلامی ایران ثابت کرده اند که همیشه در صحنه هستند.

مشیدی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری یادواره ۸۰۰ شهید کارگری شمال استان اصفهان اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدای کارگر به دشمنان یادآوری می کند که کارگران هیچ موقع از فرهنگ ایثار و شهادت، دفاع از ارزشهای اسلام، دفاع مقدس، ولایت و انقلاب اسلامی ایران دست برنمی دارند.

فرمانده دوران دفاع مقدس، جهادتبیین را مهمترین مولفه در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست و با بیان اینکه راز موفقیت در پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایران در سطح بین الملل جهاد تبیین است، افزود: قطعا با روشنگری، بصیرت، آگاهی، ولایت مداری و معنویت مردم افزایش پیدا می کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha