شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نشست مدیران و معاونان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان در جمع مدیران، معاونان مالی و آموزش گفت: در جامعه امروز نیازمند مرجعیت علمی بانوان و تربیت بانوان عالمه و فاضله هستیم و با پیشرفت علوم و استقبال گسترده از فضای مجازی، طلبه‌ها نیز باید پیشرفت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، نشست مدیران و معاونان آموزش و مالی مدارس علمیه خواهران استان گلستان در مدیریت این استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست خانم حسینی واعظ با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و روز ۱۲ بهمن و سالروز ورود حضرت امام به ایران و تبریک میلاد امام جواد و امام علی(علیهماالسلام) بیان کرد: این نشست‌های بانوان و این‌گونه برنامه‌ها از ثمرات انقلاب اسلامی است که تا قبل از انقلاب بانوان از جایگاه مهمی برخوردار نبودند.

وی، بر اساس فرمایشی از امام جواد(علیه‌السلام) پیرامون اهمیت علم و دانش، فراگیری آن را بر همه لازم دانست و افزود: سخن از علم و بررسی آن امری مطلوب و دوست داشتنی است زیرا افراد را به هم پیوند می‌دهد و نشانه شخصیت والا و جوانمردی است؛ اگرچه مدیران و مسئولان حوزوی از سالیان گذشته در رابطه با بحث علم‌آموزی اقدامات مهم و اثرگذاری را انجام داده‌اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان، با گریزی به مباحث مالی، یکی از مباحث مهم در این زمینه را نظم در امور دانست و بر حسن تدبیر در برنامه‌ها و برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند تأکید کرد.

حسینی واعظ همچنین به بحث پذیرش حوزه‎‌های علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: در بحث پذیرش، مباحث علمی بسیار مهم است و باید نسبت به این موضوع جدی‌تر بود زیرا امروزه نیازمند مرجعیت علمی بانوان و تربیت بانوان عالمه و فاضله هستیم و با پیشرفت علوم و استقبال گسترده از فضای مجازی، طلبه‌ها نیز باید پیشرفت کنند.

بر اساس این گزارش، نشست معاونان آموزش با هدف بهره‌برداری بهتر از سامانه آموزش، تبیین بخشنامه های جدید و بررسی مسائل پذیرش ۱۴۰۲ با حضور معاون و کارشناس آموزش استان گلستان و نیز کارگاه آموزشی نظام حسابداری واحدهای حوزوی و آشنایی با سامانه مالی ریحان با حضور آقای سیدعلی اصغر میری رئیس اداره تلفیق و بهبود روش های حسابداری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جناب آقای سعید رستمی کارشناس این اداره به مدت ۲ روز برگزار خواهد شد.

همچنین نشست مبلغان مدارس علمیه خواهران این استان با موضوع فرزندآوری صبح امروز پنج شنبه در حال برگزاری است.

جامعه امروز نیازمند مرجعیّت علمی بانوان است

جامعه امروز نیازمند مرجعیّت علمی بانوان است

جامعه امروز نیازمند مرجعیّت علمی بانوان است

جامعه امروز نیازمند مرجعیّت علمی بانوان است

جامعه امروز نیازمند مرجعیّت علمی بانوان است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha