پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
photo_2023-02-02_09-11-37.jpg

حوزه / معاون پژوهش موسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل از برگزاری کارگاه پژوهشی مقاله‌نویسی برای طلاب سطح دو این واحد علمی، تربیتی خبر داد.

خانم حکیمه نوری معاون پژوهش موسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، اظهار داشت: تدوین مقالات پایانی یکی از مراحل آموزشی در مقطع تحصیلی سطح دو است که می‌تواند در زمینه‌سازی برای ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر موثر باشد.

وی در رابطه با لزوم توجه به کیفیت مقاله‌های پایانی، گفت: طلاب برای نگارش مقاله پژوهشی، باید با مراحل اصولی انجام آن از صفر تا صد آشنا باشند.

استاد حوزه علمیه خواهران افزود: کیفیت مقاله‌ها به عوامل مختلفی از جمله انتخاب موضوع، انتخاب روش تحقیق درست و اصولی بستگی دارد که همه اینها نیازمند برگزاری کارگاه‌های مختلف پژوهشی است.

وی تصریح کرد: با توجه به نیاز مبرم طلاب سطح دو به آشنایی با شیوه تدوین مقاله، کارگاه مقاله‌نویسی در مؤسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل برگزار شد.

نوری، با اشاره به نحوه برگزاری این کارگاه علمی، یادآور شد: این کارگاه در قالب یک جلسه آموزشی با ارائه حجت‌الاسلام‌ رسول خواسته پژوهشگر و مدرس حوزه برگزار شد.

معاون پژوهش موسسه آموزش عالی الزهرا(س) اردبیل خاطرنشان کرد: در کارگاه مقاله‌نویسی، مراحل تدوین مقاله از مرحله انتخاب موضوع تا نوشتن محتوا تشریح شد و شرکت‌کنندگان به‌صورت کارگاهی مقاله کوتاهی را ارائه کردند.

کارگاه مقاله‌نویسی برای طلاب خواهر اردبیلی برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha