جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 1068152
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
اراک

حوزه/ دوره بصیرت رسانه با حضور بیش از ۵۰ نفر از طلاب، اساتید، دانشجویان و بسیجیان در مدرسه علمیه کوثر زرندیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز دوره بصیرت رسانه با حضور بیش از ۵۰ نفر از طلاب، اساتید، دانشجویان و بسیجیان با حضور خانم تیموری استاد مدرسه علمیه کوثر زرندیه در این مدرسه برگزار شد.

تیموری ارکان فضای مجازی را مورد بررسی قرار داد و بیان کر : سطوح حکمرانی فضای مجازی هفت لایه دارد که حاکمیت رکن اصلی و حکم پی ساختمان را دارد که دیده نمی شود و حاکمان در واقع سیاست گذاران این فضا هستند که خیلی توجه ای به آنها نمی شود.

اخبار کوتاه مدارس علمیه خواهران استان مرکزی

مدرسه علمیه هاجر خمین :

جشن میلاد امام جواد و علی اصغر علیهم السلام در مدرسه علمیه هاجر خمین برگزار شد.

مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) ساوه :

همزمان با آغاز دهه فجر و میلاد پر برکت امام جواد علیه السلام، جلسه اختتامیه کارگاه بیانیه گام دوم انقلاب با حضور موسس، مسئول اداره تبلیغات، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، مدیران، معاونین و اساتید مدارس علمیه الهیه و فاطمة الزهرا سلام الله علیها با تدریس دکتر طالعی متین در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها ساوه برگزار شد.

مدرسه علمیه ریحانة النبی (س) اراک :

چالش نوشتن پنجاه روز یادداشت توسط خانم نرگس امیری طلبه مدرسه علمیه ریحانة النبی(س) اراک

انتخاب زیبا و درست می تواند کل زندگی مان را بسازد راهمان را آینده و آخرتمان را. انتخاب راه طلبگی چیزی به جز عشق نیست و مسیر و پایان بی انتهایش چیزی به جز زندگی سعادتمند و عزتمندانه نیست. ما عاشقیم که این راه را انتخاب کردیم عاشق حضرت زهرا. زهرایی بودن و حیدری بودن را انتخاب کردیم تا برای مهدی موعودش ان شاءالله سرباز باشیم.

مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک :

طلاب مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اراک در اردوی فرهنگی آموزشی مشهد مقدس شرکت نمودند.این اردو با هدف ارتقای سطح معنوی و اخلاقی طلاب و ایجاد روابط صمیمانه بین طلاب و اساتید و مسئولین برگزار گردید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha