یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 9, 2024
تجلیل از جانبازان و شهدای انقلاب شهرستان دیّر

حوزه/ در آیینی با حضور مسئولین شهرستان دیّر از خانواده دو شهید و ۲۵ جانباز انقلاب اسلامی در این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر امروز در آیین تجلیل از جانبازان و خانواده دو شهید انقلاب شهرستان دیّر، اظهار داشت: یکی از عوامل موفقیت نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون در رأس رهبری امام و مقام معظم رهبری و دیگری همراهی مردم و اطاعت از رهبر جامعه است.

امام جمعه دیّر با تأکید بر گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و تکریم خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان، افزود: همه شهدا نزد خداوند مقام بالایی دارند اما شهدای انقلاب به خاطر اینکه در دوران سیاه رژیم پهلوی و در آن خفقان با بصیرت به صحنه آمدند از جایگاه ویژه تری نسبت به دیگر شهدا برخوردار هستند.

فرماندار شهرستان دیّر نیز بیان کرد: این شهرستان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس پیشتاز بوده و مردم این دیار همواره مطیع رهبر فرزانه انقلاب و انقلابی ترین مردم هستند.

یونس باربرز با بیان اینکه دیّری ها همواره در صحنه های مختلف نظام به ویژه پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و در انتخابات ها پیشتاز بوده اند، گفت: بالاترین بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خدمت به مردم است.

وی یادور شد: رمز موفقیت ما در همه عرصه ها داشتن روحیه انقلابی و بسیجی و خود را مدیون شهدا دانستن، است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیّر گفت: ما به عنوان کارگزاران نظام اسلامی وظیفه داریم که در کنار تکریم از خانواده معظم شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.

حجت الاسلام محمد بحرانی افزود: حفظ کرامت و مناعت طبع جامعه ایثارگری از اهداف و سیاست های ما است و خدماتی که به خانواده معظم شهدا ارائه می دهیم در مقابل مجاهدت های آنها و فرزندانشان ناچیز است.

وی در پایان گزارشی از عملکرد یکساله بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیّر بیان کرد.

شهرستان دیّر در جریان پیروزی انقلاب اسلامی شهیدان سمنبر عالی پور و احمد حیدری و ۲۵ جانباز را تقدیم نظام مقدس اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha