جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1068467
۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
انتصاب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان طی احکامی جداگانه، معاونان علمی و فرهنگی تبلیغی و نیز مسئول امور مدارس و سرپرست مرکزبرنامه ریزی وفناوری این حوزه را معرفی و خانم هاشمی را به عنوان مسئول دفتر امور خواهران ابقا کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین علی خیاط در جلسه ای با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر فرزانه، دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان، طی احکامی جداگانه، معاونان علمی و فرهنگی تبلیغی و نیز مسئول امور مدارس و سرپرست مرکزبرنامه ریزی وفناوری این حوزه را معرفی کرد.
 

برنامه ریزی برای سنت های اصیل حوزه و پاسخ به نیازهای جامعه

انتظار مدیر حوزه علمیه خراسان از حجت الاسلام رضایی به عنوان معاون جدید علمی، ضمن هماهنگی لازم با دبیرخانه شورای عالی ،حوزه ریاست، سایر معاونت ها و مدیران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، برنامه ریزی و راهبری تحقق نظام جامع آموزشِ با نگاه آینده نگرانه وبا توجه به حاکمیت اخلاق و سنتهای اصیل حوزوی و برنامه ریزی در جهت کارآمدسازی و کاربردی سازی علوم اسلامی و تولید دانش تمدنی و بازتولید متون غنی و کارآمد می باشد که در این حکم به آن اشاره شده است.

برنامه‌ریزی در جهت ارتقاء کیفی و کمی پژوهش‌های دینی به منظور پاسخگویی به نیازهای جامعه، نظام اسلامی و عرصه بین‌الملل، برنامه‌ریزی در جهت توانمندسازی اساتید به عنوان نقش‌آفرینان اصلی تعلیم و تربیت و ارتقاء مراتب علمی ایشان و برنامه‌ریزی جهت استعدادیابی، هدایت و حمایت مادی و معنوی از فرهیختگان و نخبگان حوزه و توسعه نقش‌آفرینی آنها از دیگر انتظارات حجت الاسلام و المسلمین خیاط از معاون جدید علمی این حوزه برشمرده شده است.
 

توجه به تهذیب و بصیرت

حجت الاسلام و المسلمین خیاط همچنین در حکم معاون جدید فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان ضمن هماهنگی لازم با دبیرخانه شورای عالی، حوزه ریاست، سایر معاونت ها و مدیران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، برنامه ریزی و راهبری تحقق نظام جامع اخلاقی - تربیتی، نظام جامع تبلیغ و سند راهبردی اجتماعی - سیاسی حوزه علمیه خراسان را از او خواسته است.

برنامه ریزی جهت پرورش عالمان و روحانیان مهذّب، بصیر، انقلابی، اخلاق مدار، مردم دار، برخوردار از روابط خانوادگی پایدار و الگوبخش سبک زندگی اسلامی ایرانی از دیگر انتظارات حجت الاسلام و المسلمین خیاط از معاون جدید فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان برشمرده شده است.
 

واسپاری کارها به صف

مدیر حوزه علمیه خراسان حجت الاسلام مهدی صالحی مقدم را به عنوان مدیر دفتر امور مدارس حوزه علمیه خراسان معرفی کرد و در حکم او به برنامه ریزی برای توسعه دانشی، بینشی و مهارتی صف سازمان برای تفویض اختیارات و واسپاری امور اجرایی به صف اشاره کرده است.

کشف و راهبری فرصت ها و مزیت های بومی حوزه علمیه در زیست بوم خراسان متناسب با فرهنگ و کشش اجتماعی هر منطقه و هدایت و نظارت بر عملکرد اجرایی صف سازمان ،از دیگر انتظارات حجت الاسلام و المسلمین خیاط از مدیر جدید دفتر امور مدارس حوزه علمیه خراسان برشمرده شده است.
 

تاکید بر بهبود اثربخشی و اصلاح فرایندهای سازمانی و مدیریت سرمایه‌ها و ارائه خدمات فناورانه

حجت الاسلام سیدکاظم کاظمی یزدی به عنوان سرپرست مرکز برنامه ریزی وفناوری حوزه علمیه خراسان معرفی شد.حجت الاسلام و المسلمین خیاط، برنامه‌ریزی در جهت بهبود اثربخشی و اصلاح فرایندهای سازمانی و استقرار نظام بودجه‌ریزی عملیاتی مبتنی بر اسناد بالادستی را برای او مدنظر قرار داده است.

فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم جهت مدیریت سرمایه‌ها و ارائه خدمات فناورانه به کاربران حوزوی و ارائه خدمات برتر فناوری اطلاعات و ارتباطات از مسیرهای یکپارچه، روزآمد، پایدار و امن برای همه ذینفعان از دیگر انتظارات حجت الاسلام و المسلمین خیاط از سرپرست مرکزبرنامه ریزی وفناوری حوزه علمیه خراسان برشمرده شده است.

دفتر امور خواهران

 مدیر حوزه علمیه خراسان همچنین در حکمی، خانم هاشمی را به عنوان مسئول دفتر امور خواهران این حوزه ابقا کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha