چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار سلامی

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه امکانات و ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم، برای رفع مشکلاتی که مردم مناطق زلزله‌زده با آن روبرو هستند، بسیج می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز 15 بهمن ضمن بازدید از مناطق زلزله‌زده خوی در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: هر کاری انجام داده باشیم وظیفه‌مان است، به مردم اطمینان می‌دهم در هر نقطه‌ای هر مشکلی داشته باشند، خودمان را مکلف می‌دانیم، اولین گروه باشیم در کنار مردم قرار بگیریم.

وی ادامه داد: با همت برادران سپاه، قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی، سپاه خوی و گروه‌های جهادی برای رفع مسائل مردم تلاش می‌کنیم، استاندار و بقیه مسئولین، مقامات ملی و استانی دست به دست هم دادند و تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم خوی هفت شبانه‌روز است با شرایط فعلی به سر می‌برند، هوا هم سرد است، بنابراین همه برای کاهش آلام مردم تلاش می‌کنیم، ولی همواره سیل و زلزله مردم را در شوک فرو می‌برد.

وی ادامه داد: طبیعی است وقتی مردم در چادر زندگی می‌کنند شرایط با زمانی که در خانه خودشان بودند، متفاوت است، صبر و شکیبایی مردم قابل ستایش است.

سردار سلامی اضافه کرد: تلاش ما بر این است همه امکاناتی که وجود دارد، بسیج شود؛ معاونت آماد سپاه، معاونت محرومیت زدایی و بسیج سازندگی کشور در خوی مستقر هستند و از همه امکانات برای رفع مشکلات زلزله زدگان استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha