پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ سفر مسئول گروه های جهادی حوزوی آذربایجان غربی به مناطق زلزله زده خوی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی اعلام کرد: آشپزخانه این موکب در مرحله اول روزانه دو هزار پرس غذای گرم در هر وعده طبخ و بین زلزله زدگان توزیع می کرد که اکنون این تعداد به ۴ هزار غذا رسیده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خوی، حجت الاسلام توحید خالقی مسئول گروه‌های جهادی حوزوی آذربایجان غربی شامگاه پنجشنبه در نشستی با حجت الاسلام اکبر نوروژ نژاد، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، از آمادگی گروههای جهادی طلاب و روحانیون خوی و استان آذربایجان غربی برای کمک به مسئولین موکب آستان قدس خبر داد.

حجت الاسلام نوروز نژاد هم با بیان اینکه موکب آستان قدس رضوی از روز اول زلزله در منطقه حضور پیدا کرد، تصریح کرد: مجموعه آستان قدس خود را همیشه در کنار مردم دیده و در زلزله خوی هم از همان لحظات اولیه در منطقه حاضر شد.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی با اشاره به مشکلات موجود پخش غذای گرم بین زلزله زدگان مخصوصاً روستاهای اطراف، بیان کرد: بهترین روش برای توزیع غذا، روحانیون مستقر و طلاب جهادی بومی منطقه هستند.

وی با اشاره به اینکه این موکب آستان قدس آمادگی کامل برای طبخ و توزیع غذای گرم در وعده های غذایی را دارد، گفت: قرارگاه جهادگران حوزوی می تواند با معرفی روحانیون مستقر و جهادی روستاهای آسیب دیده به این موکب، غذای مردم زلزله زده را تأمین کند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی اعلام کرد: آشپزخانه این موکب در مرحله اول روزانه دو هزار پرس غذای گرم در هر وعده طبخ و بین زلزله زدگان توزیع می کرد که اکنون این تعداد به ۴ هزار غذا رسیده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha