شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 1068789
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
تصاویر/ توزیع غذای گرم   در ششمین روز از زلزله خوی توسط طلاب جهادی

حوزه/ این روزها که شهر خوی علاوه بر تحمل سرما و پس لرزه‌های گاه و بیگاهی که آرامش و آسایش را از مردم سلب کرده و چهره شهر را دگرگون نموده، معرکه جنگ رسانه‌ای هم شده است ولی طلاب و روحانیون جهادی نشان دادند که به دور از حواشی در کنار مردم هستند و خود را خادم ملت می دانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، از همان لحظات اولیه تشکیل قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون و تقسیم وظایف باعث شد که حضور روحانیت را در همه عرصه های عمرانی، پشتیبانی، فرهنگی و ... ببینیم .

کمپ شهید سلیمانی فیرورق خوی شاهد حضور طلابی است که از شهرستان بناب، عازم خوی شده اند و با تدارک فعالیت های فرهنگی متنوع و ترتیب دادن بازی های شاد و مفرح در محل کمپ های مناطق زلزله زده، سعی می‌کنند که در این سرمای زمستانی و شرایط زلزله خیز شهر، آب در دل بچه های نازنین شهر، تکان نخورد.

مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی نیز در این راستا قدم برداشته و معاونت تهذیب استان از همان لحظات اولیه با حضور میدانی در کنار طلاب جهادی در حال اجرای برنامه برای کودکان هستند.

تنور خدمت رسانی در خوی داغ داغ است

این روزها که شهر خوی علاوه بر تحمل سرما و پس لرزه‌های گاه و بیگاهی که آرامش و آسایش را از مردم سلب کرده و چهره شهر را دگرگون نموده، معرکه جنگ رسانه‌ای هم شده است ولی طلاب و روحانیون جهادی نشان دادند که به دور از حواشی در کنار مردم هستند و خود را خادم ملت می دانند.

تنور خدمت رسانی در خوی داغ داغ است

کمیته پشتیبانی قرارگاه جهادی طلاب و روحانیون با طبخ روزانه بیش از 20 هزار پرس غذای گرم در روز در طول یک هفته گذشته به خوبی در منطقه درخشیده است و امروز نیز با افزایش این تعداد سعی کرده است در اطعام علوی ایفای نقش مهمی کند.

تنور خدمت رسانی در خوی داغ داغ است

طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) هم با همکاری هیئتی ها و بنیاد احسان، با راه‌اندازی نانوایی سیار در مناطق زلزله زده، تنور خدمت رسانی را گرم نگه داشتند.

تنور خدمت رسانی در خوی داغ داغ است

همچنین با فرا رسیدن سالروز ولادت مولی الموحدین، امیرالمومنین (ع) طلاب با بسته بندی و توزیع بسته های معیشتی به استقبال این جشن بزرگ در مناطق زلزله زده رفتند.

امروز نیز 20 تیم از طلاب و روحانیون جهادی بصورت متمرکز از حوزه علمیه نمازی خوی کاروان شادی خودرویی راه انداختند و هر تیم به کمپ های اضطراری اسکان برای اجرای برنامه های شادی اعزام شدند

تنور خدمت رسانی در خوی داغ داغ است

طلاب و روحانیون جهادی شبانه روز در مناطق زلزله زده خوی حاضر هستند و تلاش می کنند تا با کم به زلزله زدگان مرهمی در دردهای آنان باشند و در وصف آنان می‌توان گفت «روز مرد بر مردان مرد مبارک».

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha