جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ جلسه قرارگاه گروه های جهادی صاحب الزمان (عج) به ریاست امام جمعه شهرستان خوی

حوزه/ قرارگاه گروه های جهادی صاحب الزمان (عج) به مسئولیت امام جمعه خوی و با حضور گروه‌های جهادی مستقر در این شهرستان با هدف خدمت رسانی به مردم زلزله زده تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، در راستای سامان دادن به کارهای جهادی و دوری از موازی کاری و فعالیت جزیره ای، قرارگاه گروه های جهادی صاحب الزمان (عج) با حضور گروه های جهادی مستقر در شهرستان خوی به ریاست حجت الاسلام حجت قاسم‌خانی امام جمعه خوی راه اندازی شد.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، جمعیت امام رضایی ها، بنیاد احسان، جامعه ایمانی مشعر، بنیاد علوی، قرارگاه کربلای ثارالله زنجان و گروه های جهادی فعال شهرستان خوی از جمله نهادهای و گروه های حاضر در قرارگاه می باشند.

طبق ارزیابی های مستمر تیم های بازدید کننده و بررسی های به عمل آمده، چادر، غذای گرم و وسایل گرمایشی بیشترین نیازمندی زلزله زدگان خوی می باشد.

قرارگاه مرکزی با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته چندین موکب را در مناطق مختلف شهر مستقر کرده که به ارائه خدمت می‌پردازند.

احداث چند مورد کمپ و افزایش ظرفیت چندین کمپ، طبخ غذای گرم برای ناهار و شام از اولین اقدامات صورت گرفته توسط قرارگاه می باشد.

انتهای خبر

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha