جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسن محمدی

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: از ساعت اولیه زلزله در خوی، طی جلسه‌ای که در فرمانداری ارومیه برگزار شد، با مساجد ارومیه جهت اسکان زلزله زده‌ها هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و مساجد ارومیه آماده اسکان هستند و تاکنون هم برخی مساجد میزبان اهالی خوی هستند.

حجت الاسلام حسن محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، از هماهنگی مساجد ارومیه برای اسکان موقت زلزله زدگان خوی خبر داد و اظهار داشت: از ساعت اولیه زلزله در خوی، طی جلسه ای که در فرمانداری ارومیه برگزار شد، با مساجد ارومیه جهت اسکان زلزله زده‌ها هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و مساجد ارومیه آماده اسکان هستند و تاکنون هم برخی مساجد میزبان اهالی خوی هستند.

وی افزود: روحانیت، هیئتی‌ها و مساجد ارومیه پای کار خدمت و کمک به زلزله زدگان خوی هستند و در این زمینه جمع آوری کمک‌ها و ارسال به مناطق زلزله زده، به صورت خودجوش توسط طلاب، روحانیون و هیئتی‌ها آغاز شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه خاطرنشان کرد: مساجد لطفعلی خان، امام خمینی(ره) شهرک شهریار، موسی بن جعفر(ع)، امام هادی(ع) محله کشتارگاه، حاجی پیرلو، یازهرا(س) محله حسین آباد، حسینیه ثارالله(ع) و مصلای بزرگ امام خمینی(ره) ارومیه آماده اسکان برای زلزله زدگان خوی می‌باشند، البته احتمال افزایش این مساجد نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: مردم مؤمن و متدین ارومیه همیشه نشان دادند که در سختی‌ها و بلایای طبیعی در کنار هم وطنان خود هستند و آن‌ها را تنها نمی‌گذارند و طی تماس‌هایی که با شهرستان خوی داریم، نیازها برآورده می‌شود و بر اساس آن نیازها کمک‌های مردمی جمع آوری می‌شود، که تهیه و ارسال، لوازم گرمایشی، خوراک و مواد غذایی در اولویت کمک‌های مردمی است.

انتهای خبر. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha