پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله اعرافی-زلزله خوی

آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور که بر اثر یک عارضه جسمی، بستری است از همان لحظات اولیه وقوع زلزله در خوی با جدیت پیگیر حال مردم آن دیار و آسیب دیدگان زلزله است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور که مدتی است خود در اثر یک عارضه جسمی، بستری است، از همان لحظات اولیه وقوع زلزله در خوی با همکاری مدیران حوزه‌های علمیه استان های آذربایجان غربی و شرقی، با دقت و جدیت پیگیر حال مردم آن دیار و آسیب دیدگان زلزله است.

دستور آیت الله اعرافی به مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی:

سریعاً طلاب و گروه های جهادی برای یاری زلزله زدگان وارد عمل شوند

مدیر حوزه های علمیه کشور علاوه بر صدور پیام و تأکید بر استفاده از ظرفیت های گروه های جهادی حوزوی و بسیج همه امکانات حوزه های علمیه آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی برای کمک به زلزله زدگان، به مدیران حوزه های این دو استان مأموریت داد که با حضور در مناطق زلزله زده، از نزدیک در جریان امدادرسانی به مردم قرار بگیرند و گزارش آن را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید:

ستاد بحران حوزوی در خوی تشکیل شد

حسب پی‌گیری خبرنگار خبرگزاری حوزه بخشی از این گزارش ها و گفت‌وگوها منتشر می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی در گزارشی به آیت الله اعرافی آورده است:

«سلام علیکم و تشکر و قدردانی از پیام همدردی و دعای خیر حضرتعالی

پیرو دستور حضرتعالی جلسه ستاد حوزوی مدیریت بحران در ارومیه تشکیل و تصمیمات لازم گرفته شد و در ادامه بازدیدی از مراکز آسیب دیده انجام شد.

بعد از بازدید، در جلسه ستاد حوزوی مدیریت بحران در مدرسه علمیه خوی با حضور نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان غربی، مدیر محترم حوزه علمیه آذربایجان شرقی، امام جمعه محترم خوی، مدیران محترم مدارس مدیر محترم حوزه استان، مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر، مسئولان محلی، مدیرکل محترم مرکز خدمات و معاونین حوزه استان برگزار شد، از نکات ارزشمند همه سروران حاضر در جلسه استفاده شد و تصمیماتی در خصوص سازماندهی طلاب جهادی و امداد رسانی و موارد دیگر گرفته شد و در ادامه سفر به خوی به همراه نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان غربی در جلسه ستاد بحران در فرمانداری با حضور وزیر کشور، استانداران آذربایجان های شرقی و غربی شرکت کردیم».

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل روشن تن مدیر حوزه علمیه آذربایجان شرقی هم پس از دریافت ابلاغیه مأموریت و در حین حرکت به سمت مناطق زلزله زده خوی به آیت الله اعرافی اعلام کرد که «حسب الامر حضرتعالی با هماهنگی مدیر محترم آذربایجان غربی در راه عزیمت به شهرستان خوی هستیم تا ستاد حوزوی مدیریت بحران را در آن شهر برگزار و نسبت به وظایف محوله انجام وظیفه نماییم».

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha