سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حوزه

حوزه/ در پی دستور آیت الله اعرافی برای کمک حوزه علمیه، طلاب و گروهای جهادی به زلزله‌زدگان استان آذربایجان غربی، ستاد بحران حوزوی استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پی وقوع زلزله دیشب در خوی، امروز وارد این شهرستان شد و در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران آذربایجان‌غربی که با حضور سردار احمد وحیدی وزیر کشور در فرمانداری شهرستان خوی برگزار شد شرکت کرد.

حوزه علمیه خوی پایگاه پشتیبانی زلزله زدگان شد

بعد از دستور آیت الله اعرافی برای کمک حوزه علمیه، طلاب و گروهای جهادی به زلزله‌زدگان، ستاد بحران حوزوی آذربایجان غربی با حضور مدیر حوزه علمیه استان، مدیرکل مرکز خدمات حوزه و مسئول سازمان بسیج طلاب استان تشکیل برگزار شد و بلافاصله بعد از این جلسه مدیر حوزه علمیه استان به همراه برخی معاونین به شهرستان خوی اعزام شدند تا در جریان روند امدادرسانی قرار بگیرند.

حوزه علمیه خوی پایگاه پشتیبانی زلزله زدگان شد

 ۲۴ کمپ امدادی در مناطق مختلف زلزله زده جهت اسکان آسیب دیدگان توسط دستگاه های مربوطه در نظر گرفته شده که طلاب جهادگر، اقدام به برپایی مواکب خدمت رسانی در همه کمپ های ۲۴ گانه جهت توزیع اقلام نهادهای حمایتی، غذای گرم، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ... خواهند نمود.

گروه های جهادی و مدارس علمیه استان به منظور آمادگی حضور احتمالی در منطقه فراخوان شده اند.

حوزه علمیه خوی هم به عنوان یک پایگاه حوزوی آمادگی خدمت رسانی را دارد.

حوزه های علمیه استان های همجوار اعلام آمادگی برای اعزام نیرو به منطقه داشته اند که مدیران حوزه علمیه استان ضمن تقدیر و سپاس از حسن توجه و اهتمام همه دلسوزان، در شرایط کنونی ظرفیت داخلی استان را برای ارائه خدمت به آسیب دیدگان و مردم خوی جوابگو می دانند.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha