جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خدمت رسانی طلاب جهادی به زلزله زدگان خوی

خبرگزاری حوزه از همان لحظات اولیه وقوع زلزله خوی با مخابره اخبار زلزله به ویژه حضور طلاب و روحانیون و نهادهای حوزوی در میدان کمک رسانی به زلزله زدگان تلاش کرده هم روایتگر کمک رسانی جهادگران میدان جهاد خدمت باشد و هم گره گشای مشکلات مردم زلزله زده. در این راستا صفحه ویژه «حوزویان پای کار زلزله زدگان خوی» را راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، زلزله بامداد شنبه در خوی موجب خسارت و بی خانمانی عده ای از اهالی این شهرستان شد و با توجه به سرمای شدید هوا، فراهم سازی امکان اسکان موقت، چادر، وسایل گرمایشی، مواد غذایی و ... مورد نیاز مردم است.

دریافت نسخه PDF گزارش جهاد خدمت در زلزله خوی

مسئولان حوزوی آذربایجان غربی و طلاب و روحانیون خوی از همان لحظات اولیه وقوع زلزله به یاری مردم شتافته و هر کاری که از دستشان بر می آید برای زلزله زدگان انجام می دهند تا هم گوشه ای از مشکلات را رفع کرده باشند و مرهمی باشند بر آلام آنان.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور که خود در بستر بیماری است از وضعیت زلزله زدگان خوی غافل نشده و به مدیران حوزه های علمیه استان های آذربایجان غربی و شرقی مأموریت داد تا با بسیج همه امکانات نهادهای حوزوی و ظرفیت های گروه های جهادی طلاب به یاری زلزله زدگان بشتابند.

بیشتر بخوانید:

خبرگزاری حوزه هم از همان لحظات اولیه با مخابره اخبار زلزله به ویژه حضور طلاب و روحانیون و نهادهای حوزوی در میدان کمک رسانی به زلزله زدگان تلاش کرده هم روایتگر کمک رسانی جهادگران میدان جهاد خدمت باشد و هم گره گشای مشکلات مردم زلزله زده. در این راستا صفحه ویژه «حوزویان پای کار زلزله زدگان خوی» را راه اندازی کرده است.

برای دریافت گزارشی از جهاد خدمت طلاب در زلزله خوی اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha