پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ استمرار فعالیت های جهادی طلاب خوی در دومین روز از زلزله این شهرستان

حوزه/ گروه‌های جهادی طلاب خوی امروز هم به روال روزهای گذشته به فعالیت‌های جهادی پرداختند و با ایجاد کمپ، طبخ غذا و حضور در مناطق مختلف شهر و روستاهای اطراف به توزیع بسته‌های معیشتی و شناسایی نیازها و رفع آن‌ها پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، در دومین روز از زلزله خوی گروه جهادی سید محمد هادی موسوی از گروه‌های جهادی طلاب شهرستان خوی که با محوریت امام جمعه این شهر تشکیل شده و فعالیت می‌کند، به طبخ غذای گرم و توزیع آن در بین زلزله زده‌ها پرداخت.

همچنین طلاب امروز نیز نقطه به نقطه شهر و روستاهای اطراف را بازدید کردند و در مناطقی که نیاز به ایجاد کمپ بود، شناسایی و با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اقدام به برپایی کمپ و چادر کردند که از دیشب سه کمپ توسط طلاب احداث شده است.

بیشتر بخوانید:
استمرار فعالیت‌های جهادی طلاب خوی در دومین روز از زلزله

همچنین از صبح دوشنبه گروه‌های جهادی، جمعیت امام رضایی‌ها، جامعه ایمانی مشعر و دیگر گروه‌های حاضر در اداره تبلیغات اسلامی خوی به عنوان قرارگاه هماهنگی برنامه‌های گروه‌های جهادی، جلسات هماهنگی را تشکیل داده و برنامه ریزی‌های لازم جهت خدمت و کمک به مردم انجام شده است و ساعاتی قبل نیز جلسه‌ای با حضور حجت الاسلام حجت قاسم خانی و گروه‌های جهادی برگزار شد و ضمن تشریح برنامه‌های صورت گرفته و آینده از رهنمودهای امام جمعه خوی استفاده شد.

گروه جهادی احرار الحسین دیگر گروه جهادی طلاب است که در جریان زلزله، نقش بسیار فعالی را ایفا می‌کند که با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آشپزخانه‌ای راه اندازی کردند که از روز سه شنبه به طبخ روزانه هزار غذای گرم برای زلزله زده‌ها می‌پردازد.

طلاب پای کار خدمت رسانی به زلزله زدگان / از طبخ غذا تا شناسایی و رفع نیازها

جلسه فصلی ائمه جمعه آذربایجان غربی امروز برگزار شد، با پیشنهاد نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه خوی، بخشی از این جلسه به بررسی کمک رسانی به زلزله زدگان خوی اختصاص داده شد.

ائمه جمعه، روحانیت، هیئات مذهبی و گروه‌های جهادی پای کار هستند و از بابت تامین نیرو مشکلی وجود ندارد، اما هموطنان تا می‌توانند، نان، چادر، پتو و وسایل گرمایشی و خوراک به منطقه بفرستند که با توجه به سردی هوا و استمرار پس لرزه‌ها نیاز ضروری و اساسی زلزله زده‌ها است.

طبق روال روز گذشته طلاب جهادی در قالب گروه‌های متعدد به روستاهای اطراف اعزام شدند تا ضمن بررسی مشکلات و توزیع کمک‌های رسیده از سوی مردم و نهادها، کمبودها را احصا کرده و برای آن راهکار ارائه دهند.

طلاب شهرهای دیگر هم امروز رسیده بودند و طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) تهران با حضور در مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی اقدام به راه‌اندازی موکب خدمت رسانی نمودند که در این موکب نوشیدنی و خوراکی‌های گرم آماده و میان مردم زلزله‌زده و نیروهای امدادرسان توزیع می‌گردد.

طلاب پای کار خدمت رسانی به زلزله زدگان / از طبخ غذا تا شناسایی و رفع نیازها

همچنین طلاب جهادی این مدرسه در کنار برپایی موکب و خدمات فرهنگی، تبلیغی، در آواربرداری و کمک در بیرون کشیدن لوازم قیمتی زلزله‌زدگان به یاری آن‌ها می‌پردازند.

طلاب پای کار خدمت رسانی به زلزله زدگان / از طبخ غذا تا شناسایی و رفع نیازها

طلاب پای کار خدمت رسانی به زلزله زدگان / از طبخ غذا تا شناسایی و رفع نیازها

طلاب پای کار خدمت رسانی به زلزله زدگان / از طبخ غذا تا شناسایی و رفع نیازها

انتهای خبر. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha