جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زلزله

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی گروه‌های تبلیغی جهادی حوزه علمیه خراسان آمادگی این گروه‌ها را برای هرگونه کمک مؤمنانه به زلزله زدگان خوی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام سید حمیدرضا اختریان مسئول شورای هماهنگی گروه‌های تبلیغی جهادی حوزه علمیه خراسان، ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با بازماندگان و آسیب‌دیدگان زلزله اخیر در خوی، اظهار داشت: از خداوند منّان برای آسیب دیدگان شفای عاجل مسئلت داریم و آمادگی گروه‌های تبلیغی جهادی حوزه علمیه خراسان برای هرگونه کمک مؤمنانه به زلزله زدگان را اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به آیه «وَلَنَبلُوَنَّکُم بِشئ مِنَ الخَوفِ والجوع وَ نَقص مِنَ الاَموالِ وَ الاَنفُسِ وَالثَّمرات وَبَشِّرِالصّابِرین» (بقره/۱۵۵)، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی حوزه علمیه خراسان از اقشار مختلف مردم، تقاضا دارد به هر نحو ممکن به کمک مصیبت دیدگان شتافته تا در این شرایط جوی و فصل سرما، مرهمی بر تالّمات روحی آسیب دیدگان باشند.

حجت الاسلام اختریان ابراز امیدواری کرد که با تدبیر مسئولان و تلاش فوری نهادها، این امر مهّم با سرعت بیشتری تحقق پذیرد، گفت: صمیمانه برای عزیزان از دست رفته غفران الهی و برای بازماندگان و مصیبت دیدگان صبر جمیل و اجر جزیل را از خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha