جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حوزه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی از آماده‌باش همه گروه‌های جهادی طلاب و روحانیون استان خبر داد و یادآور شد: با توجه به وجود ۳ مدرسه علمیه در شهرستان خوی و قریب به ۳۰۰ نفر روحانی معمم در این شهرستان، در حال حاضر نیاز به حضور گروه‌های جهادی سایر شهرستان‌ها نیست.

حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، اظهار داشت: بعد از زلزله دیشب شهرستان خوی، بلافاصله جلسه مقدماتی ستاد بحران حوزوی آذربایجان غربی تشکیل و صبح امروز جلسه دوم به ریاست نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با حضور مدیران حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی و شرقی و مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان غربی، امام جمعه شهرستان خوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان و معاونین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی و شرقی در شهرستان خوی برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی افزود: آشپزخانه مرکزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در محل حوزه علمیه خوی مستقر و با همکاری طلاب روزانه نزدیک به ۵۰۰۰ پرس غذا جهت توزیع در بین زلزله زدگان طبخ خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به اهمیت امیدآفرینی و کار فرهنگی در شرایط فعلی، تصریح کرد: در این راستا با همکاری معاونت تبلیغ حوزه علمیه آذربایجان غربی بیش از ۷۰ نفر از مبلغین و مبلغات با محوریت دفتر امام جمعه شهرستان خوی از ساعات اولیه در ۲۰ کمپ اسکان حضور دارند.

وی گفت: همچنین با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان در هر کمپ، یک چادر به عنوان نماز خانه و غرفه فرهنگی در نظر گرفته شده است.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی از آماده‌باش همه گروه‌های جهادی طلاب و روحانیون استان خبر داد و یادآور شد: با توجه به وجود ۳ مدرسه علمیه در شهرستان خوی و قریب به ۳۰۰ نفر روحانی معمم در این شهرستان، در حال حاضر نیاز به حضور گروه‌های جهادی سایر شهرستان‌ها نیست، ولی همه گروه‌های جهادی طلاب در حالت آماده باش قرار گرفته و در صورت نیاز به منطقه اعزام خواهند شد.

وی از حضور مدیر و معاونین حوزه علمیه آذربایجان شرقی در مناطق زلزله زده تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: با توجه به نیاز نهادهای مختلف خدمت رسان در زلزله‌های اخیر، طلاب و روحانیون جهادی در امور امدادی، فرهنگی، پشتیبانی، آوار برداری و ساخت منازل زلزله زدگان با نهادهای مختلف همکاری نموده و در این زلزله نیز آمادگی لازم را دارا هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha