سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
صفدر محمدی

حوزه/ وزیر کشور در دیدار با مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی از حضور گرم طلاب و روحانیون جهادی در مناطق زلزله زده تقدیر کرد و گفت: مسئولان با تمام توان در خدمت مردم زلزله زده خواهند بود و نیروهای امدادی و جهادی به ۷۰ روستای شهرستان خوی اعزام شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، در پی زلزله ۵/۹ ریشتری شهرستان خوی در شب گذشته، صبح امروز حجت الاسلام والمسلمین صفدر محمدی مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی وارد این شهرستان شد.

تشکیل ستاد بحران حوزوی، حضور در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران آذربایجان‌غربی، بازدید میدانی از مناطق روستایی زلزله زده و بازدید از مدارس علمیه و بررسی میزان خسارت‌های وارده از جمله برنامه‌های مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی در روز اول این سفر بود.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان غربی در دیدار وزیر کشور نیز از صدور پیام و تأکید آیت الله اعرافی بر استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی حوزوی و بسیج همه امکانات حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به نیاز نهادهای مختلف خدمت رسان در زلزله‌های اخیر، طلاب و روحانیون جهادی در امور امدادی، فرهنگی، پشتیبانی، آوار برداری و ساخت منازل زلزله زدگان با نهادهای مختلف همکاری نموده و در این زلزله نیز آمادگی لازم را دارند.

وزیر کشور نیز از حضور گرم طلاب و روحانیون جهادی در مناطق زلزله زده تقدیر کرد و گفت: مسئولان با تمام توان در خدمت مردم زلزله زده خواهند بود و نیروهای امدادی و جهادی به ۷۰ روستای شهرستان خوی اعزام شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha