جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خدری

حوزه/ تشکیل کمیسیون اجتماعی سیاسی و مشارکت در برگزاری دهه فجر استان و شهرستان ها، برگزاری نشست با نهادهای انقلابی استان جهت استفاده از ظرفیت مبلغین، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری مراسم جشن انقلاب در مدارس علمیه استان از برنامه های حوزه علمیه استان در ایام دهه فجر است.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با اشاره به برنامه های حوزه علمیه استان در ایام دهه فجر اظهار داشت: تشکیل کمیسیون اجتماعی سیاسی و مشارکت در برگزاری دهه فجر استان و شهرستان ها، برگزاری نشست با نهادهای انقلابی استان جهت استفاده از ظرفیت مبلغین، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری مراسم جشن انقلاب در مدارس علمیه استان از برنامه های حوزه علمیه استان در ایام دهه فجر است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به برگزاری برخی برنامه ها با موضوع تبیین دستاورهای انقلاب اسلامی گفت: در این خصوص دوره مقدماتی توانمندسازی مربیان طرح «خوانش دقیق بیانیه گام دوم انقلاب» برگزار شد، این دوره طی یک روز با حضور استاد اعزامی از قم در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد و اساتید حوزه به خوانش این بیانیه پرداختند.

وی با بیان اینکه در این دوره ۱۲ نفر از اساتید و مدیران مدارس علمیه استان شرکت کردند گفت: هدف از برگزاری این دوره خوانش بیانیه گام دوم انقلاب توسط اساتید و سپس اجرای این طرح در مدارس علمیه جهت اساتید و طلاب است که با هدف توانمندسازی طلاب و روحانیون جهت نشر بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه های تبلیغی است.

حجت الاسلام خدری پخش سرودهای انقلابی در فضای مدارس، دیدار حوزویان با نماینده ولی فقیه در استان، حضور در گلزار شهدا و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، تبیین جایگاه ولایت و شخصیت مقام معظم رهبری و فضاسازی مدارس را از دیگر برنامه های حوزه علمیه استان متناسب با ایام دهه فجر عنوان کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر تجدید میثاق مدیران حوزوی و تبلیغی استان بوشهر با آرمانهای انقلاب اسلامی در جوار مرقد شهید، حاج شیخ ابوتراب عاشوری را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: جمعی از روحانیون مراکز حوزوی و تبلیغی استان در دهه مبارک فجر با حضور بر سر مزار حجت الاسلام والمسلمین شهید شیخ ابوتراب عاشوری پرچمدار انقلاب اسلامی در استان، با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha