جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
همایش روحانیون اهل سنت استان کرمانشاه، در شهرستان روانسر

حوزه/ نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه گفت: جنگ امروز در فضای مجازی شروع شده، لذا باید جوانان خودمان را نسبت به این توطئه‌ها متوجه کنیم و اجازه ندهیم فرزندان ما فریب این دروغ‌های فضای مجازی را بخورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله علماء صبح امروز، در همایش روحانیون اهل سنت استان کرمانشاه که در شهرستان روانسر با حضور استاندار و ائمه جمعه اهل تسنن استان برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ماه رجب و تقارن آن با دهه فجر، اظهار داشت: از سفارشات امام راحل، این بود که روحانیون دور هم باشند و گفت‌وگوهای درون مجلسی با هم داشت باشند.

وی افزود: قرآن، اسلام و روایات اندوخته‌ها و سرمایه‌های ما هستند، لذا باید آگاه باشیم که دشمنان با این سرمایه سر و کار دارند، زیرا آنچه موجودیت غرب را زیر سوال می‌برد همین سرمایه معنوی ماست.

آیت الله علما، پیرامون رسالت مهم روحانیون در تنویر اندیشه و فکر جوانان، خاطرنشان کرد: باید برای نسل جوان تبیین کنیم که ایران در گذشته در چه موقعیتی بوده و امروز چه جایگاهی دارد، باید هر از گاهی برای جوانان این موارد بدیهی را تبیین کنیم و توضیح دهیم.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز ایران در اوج قدرت است و دشمن خوب می‌داند که نمی‌تواند در مقابل قدرت نظامی ما قد علم کند، گفت: دشمن از طرق مختلف سعی در ایجاد آشوب دارد، لذا باید خطرات و شرایط «فضای مجازی» را برای جوانان خود تشریح کنیم، تا استکبار جهانی از معصومیت فرزندان ما سوء استفاده نکند.

وی خاطرنشان کرد: جنگ امروز در فضای مجازی شروع شده، لذا باید جوانان خودمان را نسبت به این توطئه‌ها متوجه کنیم و اجازه ندهیم فرزندان ما فریب این دروغ‌های فضای مجازی را بخورند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه آنچه برای همه ما باید مهم و اساسی باشد، دستورات اسلام است، اظهار کرد: تمام فریاد امامین انقلاب برای اسلام است، به بیان دیگر تمام تلاش بزرگان دین از زمان خود پیامبر(ص)، تا به امروز برای اسلام و تبیین جایگاه اسلام در جامعه جهانی بوده است.

آیت الله علما تصریح کرد: حساب روحانیت ویژه است، ما باید به تأسی از پیامبر(ص) که بیدار می‌کردند، روشنگری کنیم، بیداری ایجاد کنیم و اگر به اسلام متوسل شویم تمام این عظمت در محتوای اسلام نهفته است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه، با اشاره به اینکه اسلام ابعاد متعدد و متنوع دارد، خاطرنشان کرد: هیچ دین و مکتبی به اندازه اسلام حرف و منطق ندارد، لذا باید از این قدرت و عظمت به درستی استفاده کنیم.

وی با مهم دانستن وحدت که سرمایه اسلامی و رمز پیروزی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان کرمانشاه، وحدت زبانزد است و امیدوارم از برکت همین وحدت، موفقیت‌های چشمگیری برای استان به ارمغان بیاوریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha