جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت

حوزه/ حجت الاسلام شفیعی دبیر پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه از برگزاری مرحله کشوری این جشنواره از ۱۹ الی ۲۱ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام شفیعی، دبیر پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه، از برگزاری مرحله کشوری این جشنواره از ۱۹ الی ۲۱ بهمن ماه مصادف با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و به صورت غیر حضوری خبر داد.

وی افزود: مرحله کشوری این جشنواره با شرکت ۱۷۵ نفر از راه یافتگان به این مرحله شامل همسر و فرزندان طلاب برادر، طلاب خواهر و فرزندان ایشان در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل قرآن کریم و به مدت سه روز در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار خواهد شد و از نفرات برتر این مرحله در مراسم اختتامیه که در اواخر بهمن ماه برگزار خواهد شد تجلیل به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام شفیعی افزود: داوری این دوره از مسابقات را مهدی قره شیخلو، محمد مهدی بحر العلوم و محمد حسین سعیدیان در بخش آقایان و خانم ها عزت پژوه، ادیب زاده و حیدری در بخش بانوان به عهده خواهند داشت.

دبیر پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت در پایان گفت: پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه های علمیه ویژه خانواده طلاب در سراسر کشور و با شرکت بالغ بر ۲۳ هزار نفر در رشته های مختلف علوم قرآنی با رویکرد آموزش، مسابقه و محفل و به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه و با مشارکت سازمان دارالقرآن الکریم و نهادهای حوزوی برگزار گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha