جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: حضرت زینب(س) کسی است که ایثار و انسانیت را معنا کرد و اگر ایشان نبود کربلا در کربلا دفن می‌شد، به ویژه اینکه سلطه رسانه‌ای دشمن هم طوری بود که به راحتی می‌توانست فضا را به شکل دیگری جلوه دهد، اما وجود حضرت زینب(س) حقایق را برای تاریخ تبیین کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر امشب در جمع معتکفان خواهر شهر چغادک، اعتکاف را فرصتی برای خودسازی عنوان کرد و اظهار داشت: اعتکاف فرصتی است که باید انسان از آن استفاده کند و ممکن است این فرصت در زندگی انسان فقط یک بار به دست آید، بنابراین ارزش این حرکت معنوی بسیار بالا است.

امام جمعه چغادک در ادامه با اشاره به برخی گناه‌های زبان، گفت: برای زبان ۲۵ گناه تعریف شده که مهمترین آنها غیبت، تهمت، طعنه و کنایه زدن است، ایام اعتکاف فرصتی است تا با خودسازی جلوی گناهانمان را بگیریم.

حجت الاسلام خدری، با بیان اینکه خیلی‌ها راه ۱۰۰ ساله برای رسیدن به تعالی را یک شبه طی می‌کنند، یادآور شد: این افراد شهدا هستند که از خود و دنیا گذشتند و با ایثارگری در راه خدا، این راه ۱۰۰ ساله را یک شبه پیمودند.

وی با تسلیت فرا رسیدن سالروز وفات شهادت گونه حضرت زینب(س)، خاطرنشان کرد: حضرت زینب(س) کسی است که ایثار و انسانیت را معنا کرد و اگر ایشان نبود کربلا در کربلا دفن می‌شد، به ویژه اینکه سلطه رسانه‌ای دشمن هم طوری بود که به راحتی می‌توانست فضا را به شکل دیگری جلوه دهد، اما وجود حضرت زینب(س) حقایق را برای تاریخ تبیین کرد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به رشادت‌های مدافعان حرم در کشورهای سوریه و عراق، گفت: حضرت زینب(س) با چنین ایثاری که از خود نشان دادند باید هم این چنین افرادی را داشته باشد که مدافع حرم ولایت و اهل بیت(ع) باشند و از همه چیز خود برای دفاع از حرم بگذرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha